Predicaat Koninklijk

historische aspecten van- en filosoferen over bijen en bijenteelt.
HeHo
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 09:53
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Predicaat Koninklijk

Bericht door HeHo » do 28 feb 2013, 15:55

Paul67 schreef:Want eerlijk is eerlijk, ik heb 75 euro betaald voor het lidmaatschap van de N.B.V., maar buiten wat informatie via mail of
reguliere post (en een leuk lidmaatschapspasje) heb ik tot op heden nog helemaal niets gemerkt van de N.B.V....
Wél van de lokale imkervereniging overigens.
Paul waarom 75 euro, ik betaal 65 euro 60 voor NBV en 5 voor afdeling/vereniging.

groetjes Henk

Paul67
Berichten: 453
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 11:56
Imker sinds: 2012
Aantal volken: 0
Locatie: (L)
Contacteer:

Re: Predicaat Koninklijk

Bericht door Paul67 » do 28 feb 2013, 16:13

Paul waarom 75 euro, ik betaal 65 euro 60 voor NBV en 5 voor afdeling/vereniging.
Ik heb vorig jaar aan iemand van de plaatselijke vereniging gevraagd wat de kosten waren en aan wie van de vereniging
ik dat zou moeten betalen. Er werd me toen verteld dat ik ook rechtstreeks aan de N.B.V. kon betalen.

Ik heb toen besloten om rechtstreeks aan N.B.V. te betalen, gewoon omdat ik dacht: "ik betaal het wel via N.B.V.".
Volgens mij was het bedrag op de acceptgiro die ik toen kreeg 75 euro. Ik kan me vergissen uiteraard, maar volgens mij klopt het.

Maakt verder ook niet uit, ik lig niet wakker van een tientje meer... Wat ik alleen als klein kritiekpuntje wilde melden is:
Ik betaal dit en dat, en ik zie er eigenlijk niet echt iets voor terug (buiten wat info via mail en reguliere post).
En dat wat ik er wel of niet voor terug zie, vind ik persoonlijk nogal wat belangrijker dan het predicaat "koninklijk" voor een naam zetten...

Groeten Paul

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten