dickvanleeuwen schreef:Tomas, ik zie een bij, een bloem en gegevens waar ik geïnteresseerd in ben, namelijk "genomen met een 180mm macro".
Je hoeft er verder toch niets van te vinden?
En klopt jouw verhaal wel? Deze foto heb ik van jouw site geplukt waar heel wat meer foto's te vinden zijn met bijen zonder stuifmeel!
Dick, mijn naam schrijf je met een "h".
Je schrijft dat ik er niets van hoef te vinden. Nee, hoeft niet, maar mag toch wel! Ook Albert schrijft wel eens scherp wat hij mooi vindt en wat hij minder mooi vindt. Ik stel dat op prijs. Ben zelfs benieuwd naar de mening van anderen, zeker van mensen die weten waar ze het over hebben, zoals Albert. Daar leer ik van!
Verder maakt je een opmerking dat er geen stuifmeel aan de pootjes van de laatste bij zit. Nou en ? Niet alle bijen halen stuifmeel. Sommige bijen vliegen op stuifmeel andere op nectar. Op de meeste bloemen vind ik een bij met stuifmeel echter veel mooier op de foto, maar dat is blijkbaar een kwestie van persoonlijke smaak.
Verder stel ik het niet op prijs dat er allerlei foto's van m'n site geplukt worden en uit hun verband gerukt worden en hier gepost worden zonder dat ik hierin gekend ben. Dit geeft een beeld waar ik niet achter sta.
Ook Jeroen van Tol heeft zich hier in deze thread al "schuldig" aan gemaakt, maar het gaat me nu net iets te ver.
Af en toe vragen mensen netjes of ze een foto van me mogen gebruiken voor uiteenlopende doeleinden en ik heb hier eigenlijk altijd met plezier mee ingestemd.
Ongevraagd knippen en plakken stel ik niet op prijs ...
Thomas