Archief

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Plaats reactie
Romée van der Zee
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Archief

Bericht door Romée van der Zee »

De berichten die op het forum geplaatst worden, verhuizen na verloop van tijd voor een groot deel naar het archief. Alleen geregistreerde deelnemers, die ingelogd zijn, zien op de overzichtspagina aan de rechterkant bij iedere rubriek een geel envelopje met de letter A erin. Klik daarop, en alle berichten uit het archief worden zichtbaar en kunnen gelezen worden.
Romée
Frans vanTongeren
Berichten: 2016
Lid geworden op: wo 29 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland

Re: Archief

Bericht door Frans vanTongeren »

Madame,
- De naam ' Archief' wordt twee maal gebruikt; zowel voor het Bijenblad van de VBBN als voor stukjes van forumers welke 90 dagen geleden zijn geplaatst.
Dat schept verwarring!
- Waarom kunnen 'bezoekers' archiefstukjes van forumers niet lezen. Als ze dat wel zouden kunnen, komt het forum op een hoger plan te staan.
- Dat gele vlekje met de 'A' is weinig opvallend; dat zou meer zichtbaar (linkerkant) moeten zijn.
*
Ik bedoel het goed; ik hoop dat het zo overkomt!
Vlieg (vlinder) je nog een beetje?
Romée van der Zee
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Re: Archief

Bericht door Romée van der Zee »

Dag Frans,
-Ja er is een archief van het maandblad van de vbbn, en op het Imkerforum heeft iedere rubriek een eigen archief. Hoe meer keus, hoe ingewikkelder het leven. Ik vind het wel een goede suggestie, om het icoontje met de A, te vervangen door een icoontje met het woord -Archief-. Daar zal ik over enige tijd aandacht aan geven.

Bezoekers kunnen het archief lezen als ze de moeite nemen om zich even te registreren. Kost niets.

Romée
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten