nieuwe ontwikkeling voor de roterende kast

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
heidecap
Berichten:979
Lid geworden op:za 14 dec 2002, 22:21
Locatie:Netherlands
Contacteer:
Re: nieuwe ontwikkeling voor de roterende kast

Bericht door heidecap » ma 16 mar 2009, 20:56

Dick, ik bedoel enkel de mensen die zich aangesproken voelen. Natuurlijk staat het mensen met een minder incasseringsvermogen vrij om hun eigen project op te starten, maar het zou beter zijn als ze dan hier ook niet komen uithuilen over de rug van de bezoekers van bijenhouden.nl

Thomas

Jaap van Assenbergh
Berichten:458
Lid geworden op:di 15 mar 2005, 10:09
Imker sinds:1989
Aantal volken:10
Locatie:Tricht
Contacteer:

Re: nieuwe ontwikkeling voor de roterende kast

Bericht door Jaap van Assenbergh » ma 16 mar 2009, 21:15

Het wordt tijd dat het weer mooi weer wordt en we ons gaan bezig houden met onze bijen.
Dan hebben we voor dit kinderachtige geleuter ten minste geen tijd meer.

Nog een paar weekjes en dan zijn we het over het weer allemaal weer met ekaar eens. (of het nu kl.te is of prachtig.)

Jaap

Gebruikersavatar
Bart de Coo
Moderator
Berichten:2977
Lid geworden op:wo 14 jan 2004, 20:34
Imker sinds:2003
Aantal volken:15
Bijenras(sen):Bastaard
Locatie:Dieren (Gld)
Contacteer:

Re: nieuwe ontwikkeling voor de roterende kast

Bericht door Bart de Coo » ma 16 mar 2009, 22:15

Kom, Thomas,

Ik ben het wel eens met Jaap natuurlijk - we moeten niet te veel doorzagen over zaken die weinig met imkeren te maken hebben. Maar imkerplatform.nl is bedacht en uitgevoerd door Willem Schelberg. Dat heeft hij bij mijn weten niet gedaan uit een gebrek aan incasseringsvermogen. De afgelopen weken heeft hij uitgelegd waarom hij dat forum dan wel begonnen is. Hij streeft naar iets meer diepgang, geloof ik, maar dat moet je zelf maar nalezen. Het kan natuurlijk ook heel goed zijn dat hij het gewoon erg leuk vindt om een forum te beginnen. Bovendien krijg ik niet de indruk dat Willem ooit heeft uitgehuild op dit forum.

Ik voel me geroepen om het even op te nemen voor Willem, omdat hij een aantal maanden deel uit maakte van de forumredactie en ik een aantal zaken van iets dichterbij heb kunnen volgen. Van enige vorm van animositeit of wrijving is onder de redactieleden nooit enige sprake geweest. Willem heeft zijn besluit om het redacteurschap eraan te geven nooit uitvoerig aan ons uitgelegd, herinner ik mij, maar ik kreeg de indruk dat Willem een aantal veranderingen die hij graag doorgevoerd had zien worden, niet snel genoeg gerealiseerd zag. Dat is alles. Vervolgens staat het Willem volkomen vrij om een nieuw forum te beginnen.

Ook ik vind het niet zo chic om dan op dit forum reclame te gaan maken voor een ander, maar ja, ook dat staat iedereen vrij. Ik denk dat bijenhouden.nl wel tegen een stootje kan.

Laat ik, hopelijk met de instemming van Jaap, afsluiten met de wens om er niet al te lang op door te gaan.


Groet,


Bart de Coo

Gebruikersavatar
Albert Stoter
Berichten:1210
Lid geworden op:ma 21 jun 2004, 16:01
Locatie:Apeldoorn
Contacteer:

Re: nieuwe ontwikkeling voor de roterende kast

Bericht door Albert Stoter » di 17 mar 2009, 09:22

Graag zou ik dit draadje hier willen sluiten en desgewenst voor een eventueel vervolg verwijzen naar http://www.bijenhouden.nl/forum/viewtopic.php?t=9800

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 45 gasten