Verslag open dag ProPol in Zwaag

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
piml
Berichten:250
Lid geworden op:wo 03 apr 2002, 10:00
Locatie:Nederland
Contacteer:
Verslag open dag ProPol in Zwaag

Bericht door piml » di 28 feb 2006, 07:19

Op zaterdag 25 maart jl. hield ProPol Produkten een open dag voor belangstellenden.

Ruim 400 bezoekers, het werd tevens een weerzien van veel oude bekenden, vanuit heel het land bezochten het bedrijfspand van Herman Groen en Johan Diergaarde in Zwaag.

Tijdens deze dag kreeg men de gelegenheid een kijkje te nemen in het bottelbedrijf, waar de bekende en succesvolle Ambrosia-dranken worden gebotteld. De rondleiding voerde de bezoeker via de tankopslag, met een capaciteit van 200.000 liter wijn, naar de filterkamer en de bottelarij. Uiteindelijk kwamen de flessen wijn in de inpakhal terecht.

In het magazijn stond ondermeer de uitgebreide VBBN-kraam met Roel ten Klei, de kraam van ProPol, in het assortiment is meer dan alleen maar wijn, en konden de bezoekers kennismaken met de twee nieuwe troeven van ProPol: Ambrosia/Cranberry en Ambrosia/Vlierbessen.

,,Al met al een zeer geslaagde dag", vond ook eigenaar en imker Herman Groen na afloop. Een dag die volgens hem dan ook zeker voor herhaling vatbaar is.....


Pim Lemmers

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten:3562
Lid geworden op:za 18 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: Verslag open dag ProPol in Zwaag

Bericht door Oude Essink » di 28 feb 2006, 12:00

Open dag ProPol
Toen ik nog met een kraam mijn bijenteeltproducten aan de man bracht, ben ik meerdere keren op het Propol bedrijf geweest en ik moet zeggen, dat het de moeite waard is dit sympathieke bedrijf in actie te zien.[:)]
Naast mijn honing dankte ik aan hun Ambrosia menige klant, die wel wilde proeven van dit "onsterfelijkheidsdrankje".
.
[img]../beeld/o/oudeessinkhennie/blijebij.jpg[/img]
Wat mij betreft: van harte aanbevolen. Dit bedrijf kent nog idealen!



hennie oes

hkeijzer
Berichten:108
Lid geworden op:di 03 feb 2004, 17:38
Locatie:Netherlands
Contacteer:

Re: Verslag open dag ProPol in Zwaag

Bericht door hkeijzer » di 28 feb 2006, 22:42

Ik ga zeker heen.

Klik en je weet waarvoor.[8D]

http://www.propol.nl/images/ProPol_coll1.jpg

Harry

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten