Geller duitsland - slechte uitlevering - ervaringen ?

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
RutgerV
Berichten: 144
Lid geworden op: do 27 aug 2015, 16:07
Imker sinds: 2008
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: De Gelderse Vallei
Contacteer:

Re: Geller duitsland - slechte uitlevering - ervaringen ?

Bericht door RutgerV » vr 12 apr 2019, 13:29

Geller is gewoon een bedrijf dat het moet hebben van de bulk. Veel omzet en lage marges. Om toch geld te verdienen wordt er wel eens wat beknibbeld op de service. Als je een uitstekende service wil dan moet je bij de bekende Nederlandse winkels iets kopen, dan betaal je 30% meer maar kun je ook iets meer verwachten op het gebied van service. En zoals anderen al zeiden, koop daar iets buiten het bijenseizoen en je krijgt uitstekende service.

Toxiq
Berichten: 194
Lid geworden op: wo 06 sep 2017, 16:29
Imker sinds: 2017
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Venlo
Contacteer:

Re: Geller duitsland - slechte uitlevering - ervaringen ?

Bericht door Toxiq » vr 12 apr 2019, 14:43

Eddy dat is niet het geval, DPH leverde vanaf moment verzenden binnen 48 uur

Rutger, dat is ergens kolder natuurlijk, dat ze minder tijd hebben voor email is nog daar aan toe maar als je je producten niet kan leveren OF dat pas heel veel later kan moet je dat gewoon aangeven
Het is begin seizoen, dan word er in deze branche veel verkocht, ben je een groot bedrijf, zorg je voor een grote voorraad

Juist dit soort bedrijven die het moeten hebben van de hoeveelheid moeten dus heel snel veel dozen kunnen schuiven

Inmiddels heb ik nog geen reactie van Geller, de bestelling is vandaag geleverd, echter waar email te veel moeite was hebben zij wel een kladje in de doos gedaan, excuses, bestelling incompleet, rest word nageleverd

Meer dan de helft is er niet
Kasten zonder bodems, zonder honingkamers, zonder deksel

Dit is toch werkelijk te gek voor woorden

joostY79
Berichten: 72
Lid geworden op: ma 25 apr 2016, 17:02
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 11
Bijenras(sen): Carnica in Golzkast
Locatie: Genk (België)
Contacteer:

Re: Geller duitsland - slechte uitlevering - ervaringen ?

Bericht door joostY79 » vr 12 apr 2019, 14:51

Ik ben er een maand geleden geweest om items te bestellen.
Meneer Geller bood me zelfs per direct een job aan om er mee te komen helpen, hij heeft momenteel heel erg druk en vindt GEEN geschikt personeel.
Na Mei zal de drukte wel weer afkalven? :)
Op zich is het een prima zaak, maar momenteel veel groter dan verwachtte drukte door personeelstekort maw.

Gebruikersavatar
oldtimer
Berichten: 751
Lid geworden op: za 23 jul 2016, 23:02
Aantal volken: 40
Contacteer:

Re: Geller duitsland - slechte uitlevering - ervaringen ?

Bericht door oldtimer » vr 12 apr 2019, 15:19

Bestel gewoon op tijd dan hoef je niemand iets te verwijten, en scheelt een hoop stres overigens.

Je koopt er omdat het goedkoop is, de man doet zijn best, je vind ook nog een briefje in de bestelling. :handgestures-thumbup:

Klachten blijven er altijd maar is nou niet direct een reden om de man maar af te branden. Je kunt ook bij het bijenhuis bestellen, het was jouw keuze om juist bij hen te kopen. Nou ja dat is tegen gevallen, dat hebben we allemaal wel eens.

Er is nu over gezegd wat er over te zeggen viel.
Negatieve berichten in de zin zoals je die plaatste zien we liever .niet, die heb ik ook verwijderd. Ik zal daarom dit topic sluiten
Alexander (Lex)

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten