Waardering forum

Deze rubriek is bestemd voor berichten, die niet in de andere rubrieken passen.
Gebruikersavatar
maartenkleijne
Moderator
Berichten: 3582
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1974
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: hilversum
Contacteer:

Re: Waardering forum

Bericht door maartenkleijne » ma 20 apr 2020, 09:07

De FB-groep is destijds opgericht volgens een besluit van de redactie van Bijenhouden.nl op initiatief van een redactielid, met name Jeroen van Tol.
gr,
m

Jaap v.Popering
Berichten: 5703
Lid geworden op: vr 05 jan 2007, 14:22
Imker sinds: 1960
Aantal volken: 50
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: St-Annaland
Contacteer:

Re: Waardering forum

Bericht door Jaap v.Popering » ma 20 apr 2020, 13:45

Bart ....mijn laatste reactie .

Ik heb gereageerd op jou openbare aantijging tegen onze beheerder van 17 april .

Dan kom jij met de verklaring dat je ik citeer ...Zoals wellicht bekend ben ik sinds 2004 intensief betrokken bij het forum einde citaat .
.Dan mag ik de verwachting hebben dat ik je niets hoef uit te leggen en je bekend bent met alle problemen .....maar dan verwijt jij mij weer .....Je bent erg impliciet. Je hoeft me wel degelijk iets uit te leggen: ik hou mij allerminst van de dommen.

Dan lees ik verder .....Mochten we er aardigheid in hebben om hierop en op andere punten door te gaan, dan moesten we dat maar via de mail doen, stel ik voor, want dit is voor anderen niet zo spannend.einde citaat ....

Bart het had je gesierd om zelf onze beheerder niet in het openbaar aan te vallen , iets wat je zelf blijkbaar niet op prijs stelt .

P.S . Ik heb geschreven dat ik nooit een klacht geschreven heb , maar heb mij vergist ... Zie mijn topic uit 2016 viewtopic.php?f=2&t=30783

Gebruikersavatar
Bart de Coo
Moderator
Berichten: 2977
Lid geworden op: wo 14 jan 2004, 20:34
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Dieren (Gld)
Contacteer:

Re: Waardering forum

Bericht door Bart de Coo » ma 20 apr 2020, 15:17

Jaap,

Ik heb je zojuist een persoonlijk bericht gestuurd.

Groet,

Bart

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten