Goden

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
willem
Berichten: 731
Lid geworden op: di 18 feb 2003, 21:23
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Goden

Bericht door willem »

Als ik de computerdeskundigen zo hoor, dan lijkt het erop dat we gewoon aan de goden zijn overgeleverd. Ik hoop dus dat u dit te lezen krijgt.
Snel lid worden van het Humanistis-verbond:D
Willem
forumkrant
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 18 jun 2004, 19:38
Contacteer:

Re: Goden

Bericht door forumkrant »

Dan moet je er wel even bij vertellen waar dit citaat vandaan komt. Het komt van een forumkrant vandaan, waarmee al dagenlang gepiel en gedonder is. Ik ben er nu weer eentje aan het opmaken en ik hoop van ganser harte dat iedereen hem weer ontvangt. Grmbl. [V]

Bart
Gebruikersavatar
Leo van der Heijden
Berichten: 130
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Goden

Bericht door Leo van der Heijden »

Bart wees gerust. Er zijn ook mensen die de forumkrant gewoon ontvangen. Ik heb de forumkrant de afgelopen 3 dagen zonder problemen ontvangen. Ik heb eigenlijk niet eens doorgehad dat er problemen waren. OK, een enkele keer geen krant maar een melding dat er geen krant was door problemen. Maar doorgaans elke dag een krant. Ik zou zeggen gewoon doorgaan. Het komt goed. De moed niet laten zakken. Nog even en de lente staat voor de deur. Ik heb wasplaatjes op de lades gevonden. Mijn volken zijn dus al weer aan het broeden. Het nieuwe leven is al weer gestart. Nog even en de artikelen gaan weer over bijen en niet meer over chemie.
Groet Leo.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten