cursus over dit forum

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Gebruikersavatar
dickvanleeuwen
Berichten:641
Lid geworden op:do 01 mei 2003, 13:08
Locatie:Geldermalsen
Contacteer:
cursus over dit forum

Bericht door dickvanleeuwen » do 02 okt 2003, 13:15

Het is voor mij nog steeds zoeken naar de mogelijkheden die het forum biedt. Ik zie wel steeds meer nieuwe dingen. Vandaag ontdekte ik bijvoorbeeld dat ik actief aanwezig was. "Dat had ik zelf nog niet door". Kun je nagaan.

Vraag:Is het geen idee om een clubje mensen op pad te sturen om in de imkerverenigingen uitleg te geven over de werking en de mogelijkheden van dit forum???? Ofwel een cursus "forum" te gaan organiseren?

Hennie Peters
Berichten:965
Lid geworden op:ma 26 aug 2002, 14:35
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: cursus over dit forum

Bericht door Hennie Peters » do 02 okt 2003, 13:36

Dick,

Op dit moment wordt er hard gewerkt aan de vertaling van de forumprogrammatuur. Dit gebeurt door meerdere personen.

Dan krijg je dus een vertaling van iedere persoon voor "active"
actief, aanwezig, aangemeld, ingelogd, present

Dit moet allemaal nog gelijk getrokken en gladgestreken worden, nog even geduld a.u.b.

Nu er net nieuwe forumsoftware is geinstalleerd is het voor iedereen even wennen. Het idee van een cursus spreekt me wel aan, ik meld me onmiddelijk aan om deze cursus te volgen :-)

Hennie

Gebruikersavatar
dickvanleeuwen
Berichten:641
Lid geworden op:do 01 mei 2003, 13:08
Locatie:Geldermalsen
Contacteer:

Re: cursus over dit forum

Bericht door dickvanleeuwen » do 02 okt 2003, 18:51

Om het gebruik van de internetsite en de mailfunctie binnen ons bedrijf te stimuleren/bevorderen is er onlangs een cursus internet gegeven met een zeer verrassend resultaat!
Wij, "gebruikers" denken maar al te vaak dat alles begrepen wordt.

Misschien komt daar wel mijn reactie wel uit voort om binnen de imkerverenigingen bekendheid te geven aan het forum en het gebruik er van. Mijn reactie is dus geen kritiek op het forum "in wording". Dan heb ik een verkeerde intro gekozen Hennie.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten