uitloggen

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Henk Klok
Berichten:761
Lid geworden op:wo 17 jan 2001, 00:00
Re: uitloggen

Bericht door Henk Klok » za 28 feb 2004, 12:40

Alles '“selecteren- klikken (alle Cookies worden blauw)
Alles verwijderen hoeft natuurlijk niet, zoals Wim schrijft kun je ook alleen de bijenhouden cookies verwijderen.
Volgens mij moet het toch eigenlijk ook gewoon via de browser kunnen: instellingen, voorkeuren o.i.d. en bij cookies de te verwijderen cookies aanklikken?

Henk

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten:8258
Lid geworden op:di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds:1962
Aantal volken:4
Bijenras(sen):F1 carnica VSH
Locatie:Oegstgeest
Contacteer:

Re: uitloggen

Bericht door Hans van der Post. » za 28 feb 2004, 12:46

Ja daar heb je gelijk in maar Adrie heeft nog mooit iets in die richting gedaan en het is niet erg om al die "spionnen" een keer te verwijderen. Heb ik ook laatst gedaan kan daarna overal opkomen. Waarom zo moeilijk doen? Je zal er maar net een over het hoofd zien.
Hans.

Hennie Peters
Berichten:965
Lid geworden op:ma 26 aug 2002, 14:35
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: uitloggen

Bericht door Hennie Peters » za 28 feb 2004, 13:06

Waarom zo moeilijk doen?
Hans,

Als je ALLE cookies weggooit dan ben je ook inloginformatie van andere websites kwijt en dan moet je dus overal weer opnieuw inloggen.
Dat hoeft geen probleem te zijn maar voordat je dit soort acties uitvoert moet je wel even goed nadenken of je al die wachtwoorden nog wel weet!

Er is overigens nog een directory waarin cookies staan, c:\windows\temporary internet files

Adri, ik zou maar even per cookie bekijken of het van een website is waar je belang aan hecht en opruimen wat er niet bekend uitziet.

groet,
Hennie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten