plaatsing van foto's

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
beehameuph
Berichten:63
Lid geworden op:za 10 mei 2003, 18:35
Locatie:Sweden
Contacteer:
Re: plaatsing van foto's

Bericht door beehameuph » do 12 jun 2003, 15:29

Even over foto's:
Het zou voor mij...en natuurljk net zo voor alle anderen...een stuk makkelijker zijn en veel minder tijd kosten (ook voor jullie beheerders) als we onze foto's direkt konden inplakken in de boodschappen, zonder tussenkomst van een of meer personen en het moeten werken met codes. Bij Yahoo werkt het weer iets anders maar is er in ieder geval bij de verschillende groepen per groepslid 30Mb beschkbaar voor de "upload" van foto's.
(Dit is een test om edit funktie aan de tand te voelen)

Ron van Mierlo

beehameuph
Berichten:63
Lid geworden op:za 10 mei 2003, 18:35
Locatie:Sweden
Contacteer:

Re: plaatsing van foto's

Bericht door beehameuph » do 12 jun 2003, 15:32

Nee, dat ging dus niet en dat potlood zie ik echt nergens! Niet vanuit m'n PC's met W98 of XP Prof, maar ook niet vanaf de Mac op het werk.
Schiet mij maar lek!

Ron van Mierlo

Romée van der Zee
Berichten:1218
Lid geworden op:di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Re: plaatsing van foto's

Bericht door Romée van der Zee » do 12 jun 2003, 15:35

Het is niemands bedoeling je lek te schieten. Je ziet het potloodje niet omdat je niet bent ingelogd. Als je wel bent ingelogd weet het programma dat jij degene bent die het bericht geplaatst heeft. Zo wordt voorkomen dat iemand anders jouw bericht kan wijzigen.
R.

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten:8258
Lid geworden op:di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds:1962
Aantal volken:14
Bijenras(sen):F1 carnica VSH
Locatie:Oegstgeest
Contacteer:

Re: plaatsing van foto's

Bericht door Hans van der Post. » do 12 jun 2003, 19:53

maar de boel verschuift kompleet als de foto wordt weggeknipt.
Ron van Mierlo
En komt weer op zijn plaats op het forum, echt waar probeer het nu eens!!! we zitten te smachten om je verhaal met foto's:) Hans.
ps Maar wel inloggen

http://www.bijenhouden.nl/forum/icon_edit_topic.gif hier het potlood met vel papier wat jij alleen ziet bij jou geplaatste tekst.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten