Welke stad?

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
petro
Berichten: 946
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 12:35
Imker sinds: 1973-1974
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Amsterdam,Nederland
Contacteer:

Welke stad?

Bericht door petro » ma 12 jul 2010, 11:58

Op het vorig Forum kon je bij veel mensen ook zien uit welke stad ze kwamen,dat mis ik hier toch wel erg.
Petro

Ilke
Berichten: 20
Lid geworden op: vr 09 jul 2010, 16:00
Contacteer:

Re: Welke stad?

Bericht door Ilke » ma 12 jul 2010, 13:39

Kan je nog steeds invullen bij je eigen profiel. Meesten hebben idd gewoon NL staan, maar jij hebt al Amsterdam ingevuld. Kan dus gewoon, maar moeten mensen dat wel doen natuurlijk :wink:
Vriendelijke groeten, Ilke

Gebruikersavatar
Jeroenvt
Berichten: 1535
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 21:44
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): hele leuke
Locatie: Hoogland - Nederland
Contacteer:

Re: Welke stad?

Bericht door Jeroenvt » ma 12 jul 2010, 16:34

petro schreef:Op het vorig Forum kon je bij veel mensen ook zien uit welke stad ze kwamen,dat mis ik hier toch wel erg.
Petro


Gegevens zijn gewoon meegenomen vanaf snitz, dus als het hier niet staat stond het op het oude forum ook al niet.
--
Mvg Jeroen van Tol

http://www.TheDutchChief.nl

petro
Berichten: 946
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 12:35
Imker sinds: 1973-1974
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Amsterdam,Nederland
Contacteer:

Re: Welke stad?

Bericht door petro » ma 12 jul 2010, 23:22

Jeroen,niet om het één of ander,maar op het oude forum heb ik bij veel mensen gekeken(o.a. of ze uit A'dam kwamen)Hoewel niet van alle,heb ik veel steden gevonden(o.a.Amsterdam,Rotterdam,etc.....)
Op het Forum hier zo,n 0,0 buiten jij en ik(zei de gek)Dus met dat overnemen is het niet geheel goed gegaan,of ik leed aan hallucinatie's. :D
Petro

Jeroenvt schreef:
petro schreef:Op het vorig Forum kon je bij veel mensen ook zien uit welke stad ze kwamen,dat mis ik hier toch wel erg.
Petro


Gegevens zijn gewoon meegenomen vanaf snitz, dus als het hier niet staat stond het op het oude forum ook al niet.

Gebruikersavatar
Jeroenvt
Berichten: 1535
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 21:44
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): hele leuke
Locatie: Hoogland - Nederland
Contacteer:

Re: Welke stad?

Bericht door Jeroenvt » ma 12 jul 2010, 23:32

Ik heb het oude forum even nagekeken, maar van de eerste tien pagina's met deelnemers was bij elke deelnemer slechts het land ingevuld of zelfs dat niet, toen ben ik gestopt met klikken. Ik vrees dat je hallucineert. Maar ik denk dat je wellicht een focus op plaatsgenoten had oid. Ik kan nog een databasevergelijking doen, maar heb daar nu even geen tijd voor noch zin in.
--
Mvg Jeroen van Tol

http://www.TheDutchChief.nl

petro
Berichten: 946
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 12:35
Imker sinds: 1973-1974
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Amsterdam,Nederland
Contacteer:

Re: Welke stad?

Bericht door petro » ma 12 jul 2010, 23:37

Hallo,laten we het er op houden dat ik hallucineer!!! :shock: Ik wil helemaal niet dat je moeite gaat doen om te kijken of ik gelijk heb!! 8)
Zou er zeker geen tijd aan besteden,zo belangrijk is het nou ook weer niet!! :D
Petro
Jeroenvt schreef:Ik heb het oude forum even nagekeken, maar van de eerste tien pagina's met deelnemers was bij elke deelnemer slechts het land ingevuld of zelfs dat niet, toen ben ik gestopt met klikken. Ik vrees dat je hallucineert. Maar ik denk dat je wellicht een focus op plaatsgenoten had oid. Ik kan nog een databasevergelijking doen, maar heb daar nu even geen tijd voor noch zin in.

Gebruikersavatar
Jeroenvt
Berichten: 1535
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 21:44
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): hele leuke
Locatie: Hoogland - Nederland
Contacteer:

Re: Welke stad?

Bericht door Jeroenvt » ma 12 jul 2010, 23:42

Zoek het na de vakantie nog wel een keer uit, er is een verschil tussen wat mensen naast hun bericht hebben staan (in snitz dus) en wat er in hun Snitzprofiel stond. Misschien zit daar het verschil met de phpbb-database.
--
Mvg Jeroen van Tol

http://www.TheDutchChief.nl

Gebruikersavatar
Arnold
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 13:35
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Welke stad?

Bericht door Arnold » di 10 aug 2010, 08:35

grootkans wel. ik denk dat snitz dat gedeelte misschien net iets anders benoemt dan phpbb

Arnold

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten