berichten?

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
petro
Berichten: 946
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 12:35
Imker sinds: 1973-1974
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Amsterdam,Nederland
Contacteer:

berichten?

Bericht door petro » di 17 aug 2010, 11:28

Ik heb enige tijd terug een bericht geplaats bij bestuiving in de rubriek bestuiving bij Bloemen,Bijen en stuifmeel vervolg
van Jaap v. Popering.
Mijn bericht bleek even later verdwenen(eerst inderdaad geplaatst)
Naderhand een P.B. gestuurt naar Jaap v. Popering en daar nooit een reaktie op gehad.
Vraag me eigenlijk af wat er gebeurt is.
Petro

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: berichten?

Bericht door Wim Joosten » di 17 aug 2010, 19:42

Hallo Petro.

Antwoord op de eerste vraag heeft vermoedelijk te maken met het verzoek om geen reacties in die reeks te plaatsen:
Jaap v.Popering schreef:Het is mijn bedoeling om even als de vorige jaren een aantal foto's over dit onderwerp hier te plaatsen. Omdat ook wat bestuiving aan de orde zal zijn heb ik dit onder Bestuiving geplaatst.

Even als vorig jaar is ook nu mijn verzoek om vragen en opmerkingen over die foto's op een ander topic te doen dit om een aaneengesloten fotoserie te krijgen.

Ik heb een keer een bericht verwijderd maar ik weet niet meer of dit een bericht van jou was. De inhoud van het bericht was een compliment over de reeks van Jaap. Ik heb daar toen wel melding van gemaakt dat het bericht verwijderd zou worden.

Voor antwoord op de tweede vraag zie: http://www.imkerforum.nl/forum/viewtopi ... 727#p69727
Met vriendelijke groet,
Wim

petro
Berichten: 946
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 12:35
Imker sinds: 1973-1974
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Amsterdam,Nederland
Contacteer:

Re: berichten?

Bericht door petro » wo 18 aug 2010, 00:22

Klopt inderdaad dat bericht was van mij!
Zoals gewoonlijk langs het stukje gelezen met de vraag om geen berichten daar te plaatsen. :oops:
Ik weet hoe de pb werkt,dus op het bericht naar hem gewoon geen antwoordt gekregen.
Het was geen vraag (maar compliment naar hem)dus het feit dat ik geen antwoord kreeg is geen ramp.
Bedankt voor het snelle antwoordt.
Petro

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten