Onderschrift :D(Y)

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Gebruikersavatar
marc
Berichten: 1074
Lid geworden op: vr 10 sep 2004, 01:34
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: Onderschrift :D(Y)

Bericht door marc » di 24 aug 2010, 20:02

Ben ik de enige die dit storend vind op het forum ? Heb er niets op tegen dat Arnold een simpel aanklikbare link zou leggen die naar zijn boekhouding verwijst maar de ganse tabel bij elk bericht...
Het onderschrift gaat al snel het bericht domineren en het wordt veel scrollen zo.
Als je het de eerste keer ziet denk je 'leuk bericht' en wat leren we eruit : het ene jaar is het andere niet en door het aantal volken te verdubbelen, verdubbel je daarom de honingopbrengst nog niet.
Maar dan wordt het (voor de geïnteresseerden) een jaartje wachten om het vervolg te kennen (in een nog grotere tabel) !
Hou het simpel aub.

Gebruikersavatar
willem
Berichten: 731
Lid geworden op: di 18 feb 2003, 21:23
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Onderschrift :D(Y)

Bericht door willem » di 24 aug 2010, 21:02

marc schreef:Ben ik de enige die dit storend vind op het forum ? ....... Hou het simpel aub.

Ben het er helemaal mee eens, ben trouwens benieuwd hoeveel gram er in een potje gaat.
Zelf gebruik ik 30 grams potjes. :)
Groeten, Willem :violin:

Gebruikersavatar
macwlem
Berichten: 504
Lid geworden op: wo 10 sep 2008, 22:18
Locatie: Remersdaal
Contacteer:

Re: Onderschrift :D(Y)

Bericht door macwlem » di 24 aug 2010, 23:38

Ergens anders op het forum geeft Bart ook een reaktie op de table van Arnold.

Een beetje vreemd is het wel dat het forumbeheer aan de ene kant het gebruik van codes ligt aan te prijzen om vervolgens als iemand er dan creatief mee aan de slag gaat deze min of meer weer het gebruik ervan te verbieden.

Iedereen die zich er aan stoort kan in zijn eigen gebruikerspaneel deze onderschriften onzichtbaar zetten en men ziet vervolgens deze onderschriften ook niet meer. Probleem opgelost..Makkelijk zat!

Gebruikersavatar
Arnold
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 13:35
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Onderschrift :D(Y)

Bericht door Arnold » wo 25 aug 2010, 00:03

klopt. ik verander het even, zodat er op een knop geklikt wordt om het te kunnen zien.:D

Arnold
[td][b][img]http://www.querico.nl/afbeeldingen/nieuws_bij.gif[/img][/b][/td][td][b]Aantal Volken[/b][/td][td][b]Aantal Potjes[/b][/td][td][b]Aantal Jaren Imker[/b][/td][td][b]Jaartal[/b][/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][td][b]2009[/b][/td][td]1[/td][td]13[/td][td]1 Jaar[/td][td][b]2010[/b][/td][td]2[/td][td]15[/td][td]2 Jaren[/td][td][b]2011[/b][/td][td]3[/td][td]22[/td][td]3 Jaren[/td][td][b]2012[/b][/td][td]2[/td][td]6 ramen raathoning[/td][td]4 Jaren[/td][td][b]2013[/b][/td][td]2[/td][td]-[/td][td]5 Jaren[/td]
Honingoogst

petro
Berichten: 946
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 12:35
Imker sinds: 1973-1974
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Amsterdam,Nederland
Contacteer:

Re: Onderschrift :D(Y)

Bericht door petro » wo 25 aug 2010, 08:17

Goed zo Arnold!
Ik heb op twee andere forum's al meegemaakt dat er een oeverloze discussie over dit onderwerp ontstond. :evil:
Eén duurde zelfs meer als een maand! :o
Gelukkig is deze gelijk opgelost. :be2:
Petro

Arnold schreef:klopt. ik verander het even, zodat er op een knop geklikt wordt om het te kunnen zien.:D

Arnold

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Onderschrift :D(Y)

Bericht door Wim Joosten » wo 25 aug 2010, 09:39

Mooie oplossing van Arnold. En een goede tip van Macwlem over het uit kunnen zetten van zien van andermans onderschriften.
Ik had al ergens eerder aangegeven dat ergernissen bij andere deelnemers een maatstaf is voor wat in een onderschrift gezet kan worden. Door de reacties heeft Arnold hier gehoor aan gegeven. Mooi dat op deze manier tot een akkoord word gekomen. Arnold kan zijn creativiteit kwijt zonder andere deelnemers hiermee te ergeren.
Met vriendelijke groet,
Wim

Gebruikersavatar
Arnold
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 13:35
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Onderschrift :D(Y)

Bericht door Arnold » wo 25 aug 2010, 18:45

slotje?
[td][b][img]http://www.querico.nl/afbeeldingen/nieuws_bij.gif[/img][/b][/td][td][b]Aantal Volken[/b][/td][td][b]Aantal Potjes[/b][/td][td][b]Aantal Jaren Imker[/b][/td][td][b]Jaartal[/b][/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][td][b]2009[/b][/td][td]1[/td][td]13[/td][td]1 Jaar[/td][td][b]2010[/b][/td][td]2[/td][td]15[/td][td]2 Jaren[/td][td][b]2011[/b][/td][td]3[/td][td]22[/td][td]3 Jaren[/td][td][b]2012[/b][/td][td]2[/td][td]6 ramen raathoning[/td][td]4 Jaren[/td][td][b]2013[/b][/td][td]2[/td][td]-[/td][td]5 Jaren[/td]
Honingoogst

Gebruikersavatar
Bart de Coo
Moderator
Berichten: 2977
Lid geworden op: wo 14 jan 2004, 20:34
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Dieren (Gld)
Contacteer:

Re: Onderschrift :D(Y)

Bericht door Bart de Coo » wo 25 aug 2010, 21:35

MacWillem schrijft:

Een beetje vreemd is het wel dat het forumbeheer aan de ene kant het gebruik van codes ligt aan te prijzen om vervolgens als iemand er dan creatief mee aan de slag gaat deze min of meer weer het gebruik ervan te verbieden.


Dat is inderdaad vreemd. Ik had niet in de gaten dat er al een gesprek liep over dit onderwerp in deze rubriek. Vandaar. Mijn schuld. Ik vind het grijze balkje zeer elegant. Daar kan echt helemaal niemand zich aan ergeren.

Zo, doe er maar een slot op.


Groet,


Bart

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten