Moeite met inloggen

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten:5028
Lid geworden op:ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds:1998
Aantal volken:0
Bijenras(sen):baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie:Belgie
Contacteer:
Moeite met inloggen

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » vr 21 dec 2001, 19:20

Hallo allemaal!

Ik heb moeite met inloggen. (Misschien hebben meer forumers daar moeite mee?)
Als ik inlog komt op het vervolg scherm 'bedankt voor het inloggen'(e.d.) te staan. Vervolgens als ik weer (automatisch) terug ga naar het forum sta ik opnieuw uitgelogd. Soms kan ik voor kort inloggen.
Romee, weet jij hoe dit kan?

J.P.

Romée van der Zee
Berichten:1218
Lid geworden op:di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Re: Moeite met inloggen

Bericht door Romée van der Zee » vr 21 dec 2001, 21:27

Hoi Jelte Pieter,
Je probleem kan ik niet reproduceren, en is nog nooit eerder gemeld. Nu ben jij de enige die de luxe heeft van meerdere inlog-accounts. Misschien is daar iets fout mee? In ieder geval blijkt dat je nu ingelogd bent anders kon je dit bericht niet schrijven. Ik zal de komende dagen eens broeden op je probleem, maar zo een twee drie kan ik er niets mee.
met weer een groet van,
Romée

Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten:5028
Lid geworden op:ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds:1998
Aantal volken:0
Bijenras(sen):baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie:Belgie
Contacteer:

Re: Moeite met inloggen

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » zo 23 dec 2001, 18:53

Met de grootst mogelijke alertheid verdedig ik als '˜Grutte Pier-bij' mijn '˜kastdomein'. Vijanden als Crackers en Scriptkiddies probeer ik heldhaftig verzet te bieden. Van Internet background noise wordt ik pas echt stekerig.
Daarom loop ik, met mijn propolispot(updates), na welke poorten misschien toch een extra beurt moeten hebben(instellingen veranderen).
Het zou dus best kunnen dat die (te dikke)propoliswand (firewall) ervoor zorgt dat ik niet kan inloggen. Maar ja'¦'¦die dikke propoliswand zorgt immers ook voor een effectieve afweer van virussen. En aangezien momenteel de nadruk ligt op '˜virusresistentie' weet ik wel wat mij te wachten staat.

Niet inloggen heeft als groot nadeel dat ik mijn zorgenkinderen geen optimale verzorging kan bieden. Ai. Dat vind ik heel bezwaarlijk (zoals u weet). Ik kan geen bijenstukjes meer aanpassen. Ik zit in een tweestrijd, een waar dilemma.

J.P.

P.S. Hoe kan het dat andere forumers hun kastdomein ook verdedigen en tevens kunnen inloggen. Misschien zijn zij bijen van een zachtaardiger ras?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten