berichten corrigeren

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Gebruikersavatar
wilde
Berichten:1641
Lid geworden op:do 03 okt 2002, 23:16
Imker sinds:1980
Aantal volken:15
Bijenras(sen):Bastaard
Locatie:Koudekerke
Contacteer:
berichten corrigeren

Bericht door wilde » wo 16 apr 2003, 09:29

Bij het door de auteur openen van een reeds geplaatst bericht staan onder het bericht 3 knoppen: Verwerk gegevens - Voorbeeld - Annuleren.
Als ik op ´Annuleren´ druk, omdat ik ik afzie van het aanbrengen van een wijziging, gebeurt er niets. Die knop heeft kennelijk geen funktie. Het scherm kan alleen worden verlaten via ´Vorige´ van Internet Explorer.

Bij het hoofdscherm van deze rubriek, maar waarschijnlijk alle rubrieken, viel mij op, dat ik de keuze had tussen: Nieuw bericht - Peiling toevoegen - Nieuw onderwerp. Dat is niet erg logisch, want ik sta nog in het hoofdscherm van de rubriek en nog niet op een onderwerp. De keuze ´Nieuw bericht´ is pas nuttig als een onderwerp geopend is. Als toch wordt gekozen voor ´Nieuw bericht´ blijkt dat wél een Nieuw onderwerp gestart kan worden.

Groeten, Albert

Hennie Peters
Berichten:965
Lid geworden op:ma 26 aug 2002, 14:35
Locatie:Nederland
Contacteer:

Re: berichten corrigeren

Bericht door Hennie Peters » wo 16 apr 2003, 09:57

Albert,

De knop annuleren wordt in deze context gebruikt om de wijzigingen terug te draaien.
Het lijkt er misschien op dat deze knop niets doet omdat je nog geen wijzigingen hebt aangebracht.
De meeste nederlandstalige produkten gebruiken hier de tekst "Ongedaan maken".

groet,
Hennie

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten