Wijzigen van berichten, sluiten van reeksen, enz.

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten:3562
Lid geworden op:za 18 nov 2000, 00:00
Locatie:Nederland
Contacteer:
Wijzigen van berichten, sluiten van reeksen, enz.

Bericht door Oude Essink » di 10 feb 2004, 20:13

Eerste bericht is verplaatst naar: http://www.bijenhouden.nl/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3123
Omdat de discussie niet aansloot bij: "Kopstukken in beeld".

kole.amj
Berichten:407
Lid geworden op:za 25 jan 2003, 10:25
Locatie:Netherlands
Contacteer:

Re: Wijzigen van berichten, sluiten van reeksen, enz.

Bericht door kole.amj » di 10 feb 2004, 23:18

HENNIE,HANS,

Ik durf niet meer te reageren.

Gegroet,
A-3

heidecap
Berichten:979
Lid geworden op:za 14 dec 2002, 22:21
Locatie:Netherlands
Contacteer:

Re: Wijzigen van berichten, sluiten van reeksen, enz.

Bericht door heidecap » wo 11 feb 2004, 12:34

Ik kan Adrie wel een beetje begrijpen en vind het ook erg jammer dat
jij op het forum niet meer enthousiast over fruitbomen mag schrijven.
Ik vind de censuur ook erg overdreven.
Onlangs had ik een fotootje geplaatst wat ik niet zelf genomen had maar overgenomen had van een andere webside.
Pardoes werd deze foto geschrapt dat terwijl de cencurist zelf recentelijk veel foto's geplaatst heeft van de bijenkastkever die hij waarschijnlijk ook zelf niet gemaakt heeft.
Ook is recentelijk een door mij opgestarte oxaalzuurdiscussie van mij afgesloten zonder dit met mij te communiceren. Dit vanwege het te veel aan reakties !!
Ik vind de regels m.b.t. wat wel en niet mag op z'n mindst een beetje vaag.


Groeten, Thomas

kole.amj
Berichten:407
Lid geworden op:za 25 jan 2003, 10:25
Locatie:Netherlands
Contacteer:

Re: Wijzigen van berichten, sluiten van reeksen, enz.

Bericht door kole.amj » wo 11 feb 2004, 13:18

HANS,

Wat was de waarde van die mededeling geweest?En had iemand zich dan niet aangesproken kunnen voelen in de trant van "wil hij daarmee zeggen dat ik er niet veel van weet".
Nee,Hans ik probeer ook ieders inbreng positief te benaderen en eventueel uit te dagen tot het geven van meer informatie.Complimentjes geef ik niet zomaar,wel ben ik vaak geinteresseerd maar sta ook verbaast over de aanwezigheid van lange tenen.
Om beschadiging van tenen te voorkomen zal ik mij beperken in het geven van reacties op dit forum en schaar mij in de groep van de vele deelnemers die niet of weinig reageren.
Ik ben benieuwd hoelang ik het volhou,maar het wissen van mijn inbreng beschouw ik als een miskenning of zelfs vernedering en dat wil ik voorkomen.
De discussie over het weghalen van inbreng is niet nieuw overigens.

GROET,
A-3

kole.amj
Berichten:407
Lid geworden op:za 25 jan 2003, 10:25
Locatie:Netherlands
Contacteer:

Re: Wijzigen van berichten, sluiten van reeksen, enz.

Bericht door kole.amj » wo 11 feb 2004, 13:27

HEIDECAP,

Ik ken ook jouw houding tegen het schrappen,maar het blijkt niet voldoende macht of overtuigingskracht te hebben.Ik heb een e-mail
wellicht is dat de toekomst,een bericht op het forum,de reacties 1-dag afwachten en dan verder op e-mail.
Ik vermoed een erg saai forum.
We houden moed,
Ik accepteer alle opmerkingen en wat ik schrijf daar sta ik achter,
is het onzin dan wil ik dat graag aangetoond zien en ik vind het niet leuk wanneer mijn reactie voor anderen niet meer leesbaar is.
Het incident tussen HENNIE en FRANS naar aanleiding van een foto heb ik meegemaakt.Alleen ik heb op de bewuste foto met de bijenkast niets bijzonders gezien.Graag had ik van Frans vernomen waarom hij de behuizing classificeerde zoals hij dat heeft gedaan.Voor ons als beginnend bijenhouders interessant,maar geen kans
.
Groet,
A-3

Gebruikersavatar
maartenkleijne
Moderator
Berichten:3582
Lid geworden op:di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds:1974
Aantal volken:3
Bijenras(sen):bastaard
Locatie:hilversum
Contacteer:

Re: Wijzigen van berichten, sluiten van reeksen, enz.

Bericht door maartenkleijne » wo 11 feb 2004, 14:23

Volgens mij zijn de twee belangrijkste belangrijkste regels van het Forum:

-iedere deelnemer mag alle soorten onzin uitkramen, maar bij elkaar is het resulaat inhoudelijk heel waardevol en zinvol voor het nageslacht, want meestal is het leuker iets zinnigs te melden.

-redactieleden en rubrieksbeheerders mogen alle soorten fouten maken, maar bij elkaar wordt er met volharding en inzet vrijwillig een fantastisch Forum overeind gehouden.

Sorry Hennie voor deze interruptie op jouw mooie historie verhaal!

kole.amj
Berichten:407
Lid geworden op:za 25 jan 2003, 10:25
Locatie:Netherlands
Contacteer:

Re: Wijzigen van berichten, sluiten van reeksen, enz.

Bericht door kole.amj » do 12 feb 2004, 12:51

Hennie,

Ik,en wellicht ook anderen,heb(ben) er geen bezwaar tegen dat onderwerpen verplaatst worden.Vaak worden de opmerkingen geplaatst
bij een ingezonden artikel en gaan dan een ander leven leiden.Bij het
onderwerp NOSEMA hebben wij dat ook ervaren en het is goed uitgepakt,maar wel met wat zijwegen.Het resultaat is wel dat ik voor mijzelf weer wat interessante zaken heb gevonden.Maar omdat ze nog niet goed onderbouwd kunnen worden durf ik ze niet aan RIA ea door te
geven(met het gevaar dat ik interessante info achter hou).

Groet,
A-3

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten