vraag en aanbodrubriek

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
jjmvaningen
Berichten: 1107
Lid geworden op: zo 20 apr 2003, 17:26
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Doetinchem, Achterhoek
Contacteer:

vraag en aanbodrubriek

Bericht door jjmvaningen » do 04 nov 2010, 18:24

wellicht heb ik ergens een mailbericht gemist, maar ik het stelling de indruk dat met het creëren van de rubriek"bijenmarkt" er bijna geen gebruik meer wordt gemaakt van dit onderdeel. da's jammer, maar wel een feitelijke constatering.
ik ben van mening dat het wijs om de rubriek "vraag en aanbod"" (weer) in ere te stellen.
groet, jacques

Gebruikersavatar
jasper-k
Berichten: 211
Lid geworden op: wo 21 okt 2009, 17:19
Imker sinds: 2010
Aantal volken: 20
Bijenras(sen): buckfast en bastaard (geschepte zwermen)
Locatie: alphen aan den rijn
Contacteer:

Re: vraag en aanbodrubriek

Bericht door jasper-k » do 04 nov 2010, 20:00

hoi jacques,
is het niet de tijd van het jaar dat er minder verkocht / gekocht wordt?
zo nee, dan ben ik het eens met het geopperde, vond het ook wel wat hebben om op ongelezen berichten te klikken
en meteen te zien of er wat aangeboden werd.

wat zegt de rest?

cheers
Met vriendelijke groet, Jasper

petro
Berichten: 946
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 12:35
Imker sinds: 1973-1974
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Amsterdam,Nederland
Contacteer:

Re: vraag en aanbodrubriek

Bericht door petro » do 04 nov 2010, 20:15

Ik ben het er helemaal mee eens,mis het inderdaad ook bij binnenkomst op het forum.
En het lijkt er ook op dat het minder gebruikt wordt op de plek waar het nu staat,maar
dat kan de forumbeheerder het best beoordelen.
Petro

Gebruikersavatar
Jeroenvt
Berichten: 1535
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 21:44
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): hele leuke
Locatie: Hoogland - Nederland
Contacteer:

Re: vraag en aanbodrubriek

Bericht door Jeroenvt » vr 05 nov 2010, 13:36

Maar de huidige manier heeft de mogelijkheid om meteen plaatjes erbij te uploaden en voorkomt allerlei verwarrende discussies over het aangebodene. Bovendien wil bijenhouden.nl meer zijn dan alleen een forum en probeert via de homepage meer aan te bieden, ook de agenda staat op de homepage, en de laatst geplaatste berichten. Ik kom tegenwoordig via de homepage binnen en kijk daar naar de laatst geplaatste berichten en zie zo de rest ook, even wennen misschien. We zijn nog steeds in ontwikkeling.
--
Mvg Jeroen van Tol

http://www.TheDutchChief.nl

petro
Berichten: 946
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 12:35
Imker sinds: 1973-1974
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Amsterdam,Nederland
Contacteer:

Re: vraag en aanbodrubriek

Bericht door petro » vr 05 nov 2010, 15:04

En ontwikkeling geeft altijd scheve gezichten :D
Petro

Gebruikersavatar
m.kolsters.
Berichten: 2000
Lid geworden op: di 11 sep 2007, 14:34
Imker sinds: 1994
Aantal volken: 25
Bijenras(sen): carnica
Locatie: Middelbeers Nederland
Contacteer:

Re: vraag en aanbodrubriek

Bericht door m.kolsters. » zo 07 nov 2010, 16:19

Nee heren je moet ingelogd zijn anders kan je het niet lezen.
En er zijn veel leden van het andere forum die niet meer zijn ingelogd, en of het niet meer kunnen.
Ze haden voor de forum leden het zelfde wachtwoord moeten houden dan hadden ze nu nog mee gedaan.
Tinus Kolsters

Gebruikersavatar
Jeroenvt
Berichten: 1535
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 21:44
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): hele leuke
Locatie: Hoogland - Nederland
Contacteer:

Re: vraag en aanbodrubriek

Bericht door Jeroenvt » zo 07 nov 2010, 16:32

Tinus, je kunt bovenaan elke pagina op Bijenmarkt klikken, of je nu ingelogd bent of niet, ook zonder dat je ooit een account hebt gemaakt, en de advertenties lezen. Dat het oude forum is verlaten was denk ik onvermijdelijk, alle gebruikers zijn netjes overgezet, er moest alleen een nieuw wachtwoord aangemaakt worden, dat is ook uitgelegd. Een aantal deelnemers kwam er niet direct uit en daar is zoveel mogelijk hulp op geboden. Dat is denk ik bij iedereen die het even gemeld heeft gelukt. De reden dat het wachtwoord niet over gezet kon worden is dat wachtwoorden niet rechtstreeks maar versleuteld worden opgeslagen en de systemen er anders mee omgaan. Als je de wachtwoorden uit de oude database dus gewoon overzet naar de nieuwe weet het nieuwe systeem er niet mee om te gaan, het kan dus gewoon niet. Ook beheerders van het oude en nieuwe forum kunnen een hoop, maar weten de wachtwoorden ook niet.

Mochten er nog steeds mensen problemen hebben met inloggen: één mailtje naar eindbeheerder@bijenhouden.nl en we helpen je erdoor.
--
Mvg Jeroen van Tol

http://www.TheDutchChief.nl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten