Waar is mijn item gebleven?

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Gebruikersavatar
wilde
Berichten: 1641
Lid geworden op: do 03 okt 2002, 23:16
Imker sinds: 1980
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Koudekerke
Contacteer:

Waar is mijn item gebleven?

Bericht door wilde » di 03 mei 2011, 17:26

Onder Algemene berichten stond een door mij gestart item: Slechte reclame honingbij.
Waar is dat gebleven? Het is ineens verdwenen. Wat mankeert er aan?
Albert de Wilde

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten: 3562
Lid geworden op: za 18 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Waar is mijn item gebleven?

Bericht door Oude Essink » di 03 mei 2011, 18:05

Hallo Albert,
Het is nu: 17.58 u. en ik heb jouw artikel zojuist gelezen; het staat er nog en ik zou ook niet weten, waarom het zomaar zou verdwijnen. De toon zou iets minder agressief geweest zijn, als je er een goede foto van bij met volle stuifmeelkorfjes onder zou hebben gezet. Ik begrijp ook niet, waarom Henk vd Scheer dit heeft laten passeren; volgens mij weet hij donders goed hoe een honingbij eruit ziet en hoe het werkt. Misschien reageert hij nog met een verklaring hierover.

Afbeelding

pieter1
Berichten: 444
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 10:43
Imker sinds: 2005
Aantal volken: 10
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Waar is mijn item gebleven?

Bericht door pieter1 » di 03 mei 2011, 18:13

Als ik op algemene berichten klik staat de topic er inderdaad niet meer bij.

Wanneer ik op de directe link klik krijg ik de volgende melding:
"Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen"

Gebruikersavatar
wilde
Berichten: 1641
Lid geworden op: do 03 okt 2002, 23:16
Imker sinds: 1980
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Koudekerke
Contacteer:

Re: Waar is mijn item gebleven?

Bericht door wilde » di 03 mei 2011, 18:23

Hennie, zoals je weet ben ik een enthousiast fotograaf van alle insecten, waaronder honingbijen. Honderden foto's heb ik ervan. Ik kan wel met veel bravour een eigen foto bij mijn tekst voegen, maar daar verandert het krantenartikel niet mee. Ik erger me geweldig aan dit soort uitingen en ben dan vrij direct in mijn commentaar. Ik heb naar mijn beste weten geen onvertogen woord gebruikt, maar was wel erg kritisch. Ik heb de indruk dat de arm van de NBV langer is dan forumdeelnemers welgevallig is. Als Henk van de Scheer hier niet tegen kan, is hij geen knip voor zijn neus waard. Mocht het zo zijn dat er op mijn item een censuur is toegepast door het te verwijderen dan is dat voor mij het teken dat ik hier niet meer welkom ben en is dit mijn laatste bericht op dit forum. Het is werkelijk te belachelijk voor woorden. Om jou te plezieren hier nog een honingbij op appelbloesem. Zoiets zou in de krant niet hebben misstaan.

Afbeelding
Albert de Wilde

Bok
Berichten: 368
Lid geworden op: ma 25 aug 2008, 18:26
Contacteer:

Re: Waar is mijn item gebleven?

Bericht door Bok » di 03 mei 2011, 19:24

Ik zie hem ook niet meer. Vreemd was misschien wat scherp maar niet onvertogen.

Dat iets "verdwijnt" is natuurlijk aan de beheerder maar dan graag even een vermelding/reden op de plaats waar het stond. Wel zo netjes. Heb je geen pb gehad?
groet,

Peter

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten: 3562
Lid geworden op: za 18 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Waar is mijn item gebleven?

Bericht door Oude Essink » di 03 mei 2011, 20:04

Veel snap ik er niet van:
18.13 u pieter meldt, dat het gewraakte artikel er niet meer staat
18.15 u: ik krijg het artikel gewoon binnen.
19.24 u. Peter meldt,dat hij het artikel niet ontvangt.
19.50 u ik krijg het artikel gewoon binnen.
Ik maak deel uit van de redactie, ben weliswaar op vakantie, maar weet niets van enige censuur op het artikel; ook heeft de redactie afstand genoeg van de NBV om geen censuur toe te passen, omdat een van de bestuursleden van de NBV of een van de redactieleden van het blad Bijenhouden wordt aangevallen. Wij zijn blij met de finantiële hulp van ded NBV, maar zijn volledig onafhankelijk van de bond.Ik snap er dus niets van, dat Alberts artikel door sommigen niet wordt ontvangen, door anderen wel.
Albert, dank voor jouw scherpe en heldere foto!! had hij maar bij het artikel gestaan; ik blijf ervan uitgaan, dat vd Scheer geen weet heeft gehad van de foto die bij het artikel is geplaatst. Het zou handig zijn, als hij toch even reageert; hij zou die afbeelding niet voor zijn verantwoording moeten nemen.
Citaat van Albert:
Hij heeft vermoedelijk ook foto's geleverd en dan is dat zeer kwalijk.
Ik kan mij niet voorstellen, dat hij deze foto van bij met pollen geleverd heeft; het "vermoedelijk" is met een telefoontje op te lossen.

Afbeelding

pieter1
Berichten: 444
Lid geworden op: do 07 sep 2006, 10:43
Imker sinds: 2005
Aantal volken: 10
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Waar is mijn item gebleven?

Bericht door pieter1 » di 03 mei 2011, 20:18

Hallo Hennie,

Wanneer ik op de directe link klik krijg ik de volgende melding:
"Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen"

Kan het zijn dat u als beheerder andere rechten en permissies heeft dan de gebruikers? En dus hierdoor het artikel wel kan zien.

Gebruikersavatar
Kroese
Berichten: 1675
Lid geworden op: do 16 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1977
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Waar is mijn item gebleven?

Bericht door Kroese » di 03 mei 2011, 21:32

Ik zie het ook niet onder algemene berichten.
Wel zie ik op het overzicht van alle forums de laatste wijziging van de Wilde rechts naast het algemene forum.
Kilk ik op het icoontje naast de wilde, krijg ik dit: Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen

Raarrrrrr.

petro
Berichten: 946
Lid geworden op: wo 26 mei 2010, 12:35
Imker sinds: 1973-1974
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Amsterdam,Nederland
Contacteer:

Re: Waar is mijn item gebleven?

Bericht door petro » di 03 mei 2011, 21:56

Voor mij geld hetzelfde,geen toegang!!
Petro

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Waar is mijn item gebleven?

Bericht door Wim Joosten » di 03 mei 2011, 22:00

Ik had deze rubriek verplaatst voor overleg rubriekbeheerders om te overleggen of deze geplaatst konden houden of niet. Alleen beheerders konden deze rubriek dus zien. De toon van het bericht lijkt persoonlijk gericht op Henk van der Scheer. Ik had Albert hierover een pb (persoonlijk bericht gestuurd), maar Albert had deze nog niet gelezen.
Het beheerdersteam was van mening dat het bericht kan blijven staan en bij deze dus weer terug gezet.
Met vriendelijke groet,
Wim

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten