Inloggen...

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
Paul67
Berichten: 453
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 11:56
Imker sinds: 2012
Aantal volken: 0
Locatie: (L)
Contacteer:

Inloggen...

Bericht door Paul67 » zo 08 jul 2012, 10:52

Hallo,

kan er misschien nog eens gekeken worden of het inloggen aangepast/veranderd kan worden?
Ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik reageer op een bericht, dat is echt irritant.....

Waarom niet gewoon regelen dat je op de homepage inlogt en dat je dan meteen voor het forum ook bent ingelogd???
Twee keer moeten inloggen...waar is dat voor nodig?

En ik zie net dat je opeens ook apart moet inloggen bij de bijenmarkt....pfffff...

Dit is niet echt gebruikersvriendelijk vind ik...

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Inloggen...

Bericht door Wim Joosten » zo 08 jul 2012, 20:16

Paul67 schreef:Hallo,

kan er misschien nog eens gekeken worden of het inloggen aangepast/veranderd kan worden?
Ik moet elke keer opnieuw inloggen als ik reageer op een bericht, dat is echt irritant.....

Waarom niet gewoon regelen dat je op de homepage inlogt en dat je dan meteen voor het forum ook bent ingelogd???
Twee keer moeten inloggen...waar is dat voor nodig?

En ik zie net dat je opeens ook apart moet inloggen bij de bijenmarkt....pfffff...

Dit is niet echt gebruikersvriendelijk vind ik...
Hallo Paul.

Heb je bij het inloggen op het forum het hokje Log mij automatisch in bij ieder bezoek aangevinkt?

De homepage draait onder Joomla en het forum onder phpbb. Het zijn twee verschillende systemen, die we aan elkaar gekoppeld hebben. Het is niet mogelijk om deze onder één inlog te doen. Één keer inloggen zou gebruikersvriendelijker zijn maar helaas niet mogelijk.

En het is niet zo dat je opeens apart moet inloggen bij de bijenmarkt. Het is altijd al zo geweest dat je voor het plaatsen van een advertentie ingelogd moet zijn via de voorpagina. Het kan misschien op je overkomen dat dit nu opeens wel moet, omdat ik eergisteren die tekst in vet oranje had toegevoegd op die pagina.
Met vriendelijke groet,
Wim

Paul67
Berichten: 453
Lid geworden op: do 10 nov 2011, 11:56
Imker sinds: 2012
Aantal volken: 0
Locatie: (L)
Contacteer:

Re: Inloggen...

Bericht door Paul67 » zo 08 jul 2012, 20:54

hallo Wim,

ah kijk, nu zie ik hoe het werkt :whistle: dank voor de uitleg!

Groet, Paul

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten