Meer tijd om een titel te veranderen

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten: 5028
Lid geworden op: ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie: Belgie
Contacteer:

Meer tijd om een titel te veranderen

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » ma 04 feb 2013, 00:12

Ik wil graag van een van mijn topic de titel veranderen, want die voldoet niet meer.
Maar ik kan er niet meer bij. Kan dit veranderd worden zodat ik erzelf weer bij kan?

gr.
Laatst gewijzigd door Jelte Pieter Dijkstra op ma 04 feb 2013, 21:21, 2 keer totaal gewijzigd.
JP

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: titel veranderen

Bericht door Wim Joosten » ma 04 feb 2013, 10:28

Na 24 uur kun je geen wijzigingen meer toepassen. Dat zal dan één van de beheerders moeten doen.
Met vriendelijke groet,
Wim

Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten: 5028
Lid geworden op: ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: titel veranderen

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » ma 04 feb 2013, 11:04

Bij deze pleit ik ervoor om die periode te veranderen. Ik heb hiervoor wel eens eerder gepleit als ik me goed herinner.
Een boek schrijf je ook niet 1 week, maar laat je weer eens een tijdje rusten en dan (her-)schrijf je weer.
Vaak vormt een discussie zich naar een aantal dagen en groeit er van een bloemknop een prachtige klaproos.
Zo is het ook met mijn artikel Braamspleut dat nu veel breder is geworden dan alleen spleut van de braam. De titel dekt de lading niet meer.
Ook de afgelopen weken heb ik een aantal auteurs aangemoedigd om hun titel te veranderen, maar zij kunnen dit niet eens kwam ik nu achter.
Ik zou er dan ook voor willen pleiten om die periode naar een week of twee weken top e schuiven. Schilt de rubrieksbeheerders weer tijd en vooral de lading wordt beter gedekt en daardoor het forum beter leesbaar.

gr.
JP

Gebruikersavatar
alfa vulgaris
Berichten: 1543
Lid geworden op: di 11 okt 2011, 01:36
Imker sinds: 2010
Aantal volken: 0

Re: titel veranderen

Bericht door alfa vulgaris » ma 04 feb 2013, 11:39

Hehe,titel 1 keer bewerkt.

Het is toch een Forum.

Geschiedenis veranderen,Boooh !

Jaap v.Popering
Berichten: 5701
Lid geworden op: vr 05 jan 2007, 14:22
Imker sinds: 1960
Aantal volken: 50
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: St-Annaland
Contacteer:

Re: titel veranderen

Bericht door Jaap v.Popering » ma 04 feb 2013, 11:50

Jelte Pieter Dijkstra schreef:Bij deze pleit ik ervoor om die periode te veranderen.

.
Wat bedoel je hiermee ?? De titel of de tekst .???


De tekst daar ben ik zwaar tegen .

In het verleden heb ik meerdere malen bemerkt dat enkele weken na het plaatsen van je commentaar er mensen zijn die hun bijdrage op dusdanige wijze veranderen dat zij altijd hun gelijk willen behalen .

Jaap v P

Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten: 5028
Lid geworden op: ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: titel veranderen

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » ma 04 feb 2013, 12:10

Jaap ea,

in de eerste plaats heb ik het over de titel. Sommige mensen gebruiken bijv. 'Vraag' als titel. Dat is natuurlijk allerminst treffend, terwijl er op een gegeven moment wel een mooie discussie ontstaat.
Verder heb ik het over een 1 week wanneer je de titel nog kunt veranderen. Mijn inziens is die periode redelijk (en allerminst te kort om de geschiedenis te veranderen meneer Alfa :wink: ).

Ik zou ook graag zien dat elke reactie een week veranderbaar is en niet 24 uur.

Ik zie het echter al: niet alle neuzen staan dezelfde kant op :D .

gr.
Laatst gewijzigd door Jelte Pieter Dijkstra op ma 04 feb 2013, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
JP

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten: 3562
Lid geworden op: za 18 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: titel veranderen

Bericht door Oude Essink » ma 04 feb 2013, 12:11

De mogelijkheid tot tekstwijziging wordt terecht (niet alleen bij ons maar op meerdere fora) verhinderd. Iemand schrijft een tekst; een respondent vult aan of corrigeert; de auteur verandert snel wat hij geschreven heeft en de respondent voelt zich genaaid. Moet niet!! Het meest correct is, dat de auteur laat weten, dat hij het met de correctie van de respondent eens is. ( dat is geen schande en daar is niets mis mee).
Het veranderen van de titel zal hieraan gekoppeld zijn. Voor een beheerder is het een fluitje om even op verzoek een titel te wijzigen; dat doet hij sons toch al om archiefredenen.

Afbeelding

Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten: 5028
Lid geworden op: ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: titel veranderen

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » ma 04 feb 2013, 12:39

De mogelijkheid tot tekstwijziging wordt terecht (niet alleen bij ons maar op meerdere fora) verhinderd
.

Het gaat mij niet om verhinderen! Ik ben er ook voor dat op een bepaalde ogenblik de onderwerpen niet meer kunnen worden veranderd. Daarover is dus geen discussie.
Het gaat mij echter om het opschorten met maar een paar dagen. Anders met 3 a 4 dagen als men een week teveel vindt. Mijn inziens komt dat de leesbaarheid (en vindbaarheid) van de onderwepen ten goede.

Gr.
JP

Gebruikersavatar
alfa vulgaris
Berichten: 1543
Lid geworden op: di 11 okt 2011, 01:36
Imker sinds: 2010
Aantal volken: 0

Re: Oprekken van de periode waarin je de titel kunt verander

Bericht door alfa vulgaris » ma 04 feb 2013, 13:25

Zie ...dit bedoel ik nou....word ik knettergek van.

Is er een titel veranderd.

Jaap v.Popering
Berichten: 5701
Lid geworden op: vr 05 jan 2007, 14:22
Imker sinds: 1960
Aantal volken: 50
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: St-Annaland
Contacteer:

Re: titel veranderen

Bericht door Jaap v.Popering » ma 04 feb 2013, 13:29

Jelte Pieter Dijkstra schreef:
. Mijn inziens komt dat de leesbaarheid (en vindbaarheid) van de onderwepen ten goede.

.
Je zou ook eerst kunnen overdenken hoe en wat je neerschrijft . Er zijn er ook die spreekwoordelijk ( Kakelen als een kip zonder kop .)

Jaap v P

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten