Imkerpedia

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten: 5028
Lid geworden op: ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie: Belgie
Contacteer:

Imkerpedia

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » wo 20 mar 2013, 22:19

Imkerpedia is voor mij redelijk nieuw...ik meld me veel meer op het forum. Onterecht! Zo heb ik zojuist ook weer een blik geworpen op Imkerpedia en er staat een vracht aan informatie op. En natuurlijk goed gerangschikt. Niettemin zie ik ook veel ontbrekende zaken en/of verbeterpunten. Dat lijkt me ook niet meer dan normaal.
Ik zou die punten best willen melden, maar waar kan ik dat het beste doen? Mss. is het een idee dat er hier een vaste rubriek/bijdrage (vast bovenaan) wordt geinstalleerd waar we punten kunnen inbrengen??

Wellicht kan Albert S. meer licht hierop werpen?

gr.
JP

HeHo
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 09:53
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: Imkerpedia

Bericht door HeHo » do 21 mar 2013, 07:33

Schrijf hier op forum verstandige dingen en wetenenswaardigheden en Albert neemt het over op imkerpedia.

groetjes Henk

Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten: 5028
Lid geworden op: ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: Imkerpedia

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » do 21 mar 2013, 08:49

Ja maar het gaat mij er om dat er hiervoor een vaste rubriek komt = meer aandacht en beter vindbaar. Eventueel jaarlijks hernieuwbaar ofzo.

gr.
JP

Gebruikersavatar
Albert Stoter
Berichten: 1210
Lid geworden op: ma 21 jun 2004, 16:01
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Imkerpedia

Bericht door Albert Stoter » do 21 mar 2013, 15:07

JP,
Een sympathieke gedachte met hart voor Imkerpedia, maar als je dat doet dan doorbreek je de huidige rubriekindeling van het imkerforum.

Een voorbeeld: je zou dan een nieuwe bijenkast in die rubriek Imkerpedia melden terwijl deze natuurlijk ook in de al bestaande rubriek "Bedrijfsmethoden- en materialen' past.
Voordat je het weet wordt hetzelfde in twee rubrieken besproken.

Om die reden staat ook in http://www.bijenhouden.nl/phpbb/viewtop ... 967#p66967 : "Via dit forum kunnen nieuwe onderwerpen voor Imkerpedia worden aangedragen. Tevens is het de bedoeling dat inhoudelijke discussies over de inhoud van Imkerpedia hier op het Imkerforum gevoerd zullen blijven worden in de daarvoor bedoelde rubrieken. "

Het is natuurlijk altijd handig als iemand bij z'n bericht meldt dat iets wellicht ook iets voor Imkerpedia is (dan is een handige extra trigger zodat het minder gauw over het hoofd wordt gezien).

Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten: 5028
Lid geworden op: ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie: Belgie
Contacteer:

Re: Imkerpedia

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » vr 22 mar 2013, 02:28

Ik probeer hier binnenkort nog op terug te komen.
Imkerpedia loopt niet weg...
JP

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten