De Voorpagina

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

De Voorpagina

Bericht door Wim Joosten » zo 25 mei 2014, 09:16

Op de voorpagina van bijenhouden.nl wordt af en toe een nieuw artikel geplaatst welke gerelateerd zijn aan het bijenhouden. Momenteel is het alleen Hans van der Post, die dit af en toe nog doet. Zijn er nog anderen, die af en toe een leuk artikel kunnen schrijven, die we dan op de voorpagina kunnen plaatsen? Zo'n artikel moet wel aan bepaalde voorwaarden voldoen. Hans is bereid om als hoofdredacteur hierin te functioneren. Neem contact op met Hans, als je iets leuks hebt om te plaatsen.
Met vriendelijke groet,
Wim

Franschman
Berichten: 1235
Lid geworden op: wo 27 apr 2011, 00:13
Contacteer:

Re: De Voorpagina

Bericht door Franschman » di 17 jun 2014, 07:33

Beste Wim.
Ik ben wel bereid als 'gastauteur 'een paar artikeltjes te schrijven voor de frontpagina. Veelal is die frontpagina, voorzien van fraaie foto's, gericht op drachtplanten.
Artikeltjes 'gerelateerd aan het bijenhouden', kunnen in deze formulering veel onderwerpen inhouden. Is dat juist ??
Ik heb een idee om iets te schrijven ( als geograaf) over het honingraatmotief.

Te denken valt over het gebruik van het honingraatmotief in het Christallermodel( zie Google)bij de inrichting van de Noordoostpolder en het gebruik van de 'Hexagone"in de Franse gebiedsaanduiding ( Frankrijk heeft ruwweg een hexagonale vorm) Als deze onderwerpen nog passen binnen de mogelijkheden van een artikeltje dan hoor ik dat graag en zou ook graag het mailadres van Hans van der Post ontvangen. Overigens mijn waardering voor de frontpagina's die steeds, mede door de gedetailleerde foto's, een aantrekkelijke introductie vormen. Groet van een imker die helaas in een' stille wereld' (plotselinge doofheid na bizar ongeluk)zijn bijen behandeld. :roll:

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: De Voorpagina

Bericht door Wim Joosten » di 17 jun 2014, 11:33

Geweldig Franschman. Lijkt me een heel mooi en interessant artikel toe. Heel mooi, dat je dit doen wilt. Hans neemt contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Wim

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten: 8249
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 14
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: De Voorpagina

Bericht door Hans van der Post. » wo 18 jun 2014, 10:43

Franschman schreef:Beste Wim.
Ik ben wel bereid als 'gastauteur 'een paar artikeltjes te schrijven voor de frontpagina. Veelal is die frontpagina, voorzien van fraaie foto's, gericht op drachtplanten.
Artikeltjes 'gerelateerd aan het bijenhouden', kunnen in deze formulering veel onderwerpen inhouden. Is dat juist ??
Ik heb een idee om iets te schrijven ( als geograaf) over het honingraatmotief.

Te denken valt over het gebruik van het honingraatmotief in het Christallermodel( zie Google)bij de inrichting van de Noordoostpolder en het gebruik van de 'Hexagone"in de Franse gebiedsaanduiding ( Frankrijk heeft ruwweg een hexagonale vorm) Als deze onderwerpen nog passen binnen de mogelijkheden van een artikeltje dan hoor ik dat graag en zou ook graag het mailadres van Hans van der Post ontvangen. Overigens mijn waardering voor de frontpagina's die steeds, mede door de gedetailleerde foto's, een aantrekkelijke introductie vormen. Groet van een imker die helaas in een' stille wereld' (plotselinge doofheid na bizar ongeluk)zijn bijen behandeld. :roll:
Antoine ik heb je een PG gestuurd met daarin mijn mailadres.
!Hans.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten