Onderwerpen op slot zetten 2014

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
jjmvaningen
Berichten: 1107
Lid geworden op: zo 20 apr 2003, 17:26
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Doetinchem, Achterhoek
Contacteer:

Onderwerpen op slot zetten 2014

Bericht door jjmvaningen » za 13 dec 2014, 12:40

Is het mogelijk om onderwerpen waarbij na 2-5 jaar geen toevoeging meer is gedaan automatisch op slot te zetten??
Dan is het voor bepaalde leden :think: :whistle: niet meer mogelijk om deze toch wel waardevolle berichten, via een geplaatste opmerking te actualiseren.
Dan zal het actualiseren gewoon moeten gebeuren door een nieuw onderwerp te plaatsen en dan met een key-stroke naar het oude, reeds gesloten, onderwerp te verwijzen. Kat in het bakkie.
Groet, Jacques.

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Onderwerpen op slot zetten 2014

Bericht door Wim Joosten » za 13 dec 2014, 14:09

Automatisch op slot zetten is bij mijn weten niet mogelijk. Die oude berichten waar jij het over hebt zijn weer toegankelijk gemaakt door Ewout. In een ver verleden werden bepaalde onderwerp gearchiveerd. Dat doen al langere tijd niet meer maar waarschijnlijk is door dat archiveren een groot aantal berichten soort van zoek geraakt na het overgaan van het asp-forum naar het php-forum in 2010. We waren ons er toen niet van bewust dat die berichten soort van zoek waren. Ik dacht dat Ewout daar toen achter kwam en ook hij heeft ervoor gezorgd dat deze berichten nu weer door iedereen terug te vinden is. Als dan bepaalde personen :whistle: hier weer berichten in plaatsen dan kunnen we bekijken wat we er dan verder mee doen.
Met vriendelijke groet,
Wim

jjmvaningen
Berichten: 1107
Lid geworden op: zo 20 apr 2003, 17:26
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Doetinchem, Achterhoek
Contacteer:

Re: Onderwerpen op slot zetten 2014

Bericht door jjmvaningen » za 13 dec 2014, 14:47

Dag Wim,
Het automatisch op slot zetten is voor mij niet hetzelfde als archiveren.
Archiveren is bij mij berichten verplaatsen van de huidige site af naar een archief-site.
Mijn insteek is: De berichten blijven zichtbaar, maar er kan geen reactie op worden gegeven.
Groet, Jacques

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten