verdwenen berichten

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
A.A. Staals
Berichten: 2703
Lid geworden op: wo 15 mar 2006, 20:19
Imker sinds: 1957
Bijenras(sen): carnica
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

verdwenen berichten

Bericht door A.A. Staals » do 31 mar 2016, 17:59

Re: De cirkel is rond .

Bericht door Jaap v.Popering » 29 Mar 2016 11:31

Na dit bericht zijn er drie verdwenen/verwijderd. Mogelijk paste ze niet in deze rubriek. Verplaatsen was dan naar mijn idee een betere optie geweest. De informatie lijkt me voor iedere imker relevant en kan bijdrage tot het vormen van een mening.

ad staals

HeHo
Berichten: 422
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 09:53
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: verdwenen berichten

Bericht door HeHo » do 31 mar 2016, 21:13

A.A. Staals schreef:Re: De cirkel is rond .

Bericht door Jaap v.Popering » 29 Mar 2016 11:31

Na dit bericht zijn er drie verdwenen/verwijderd. Mogelijk paste ze niet in deze rubriek. Verplaatsen was dan naar mijn idee een betere optie geweest. De informatie lijkt me voor iedere imker relevant en kan bijdrage tot het vormen van een mening.

ad staals
Ja, ik mis ook berichten.

Misschien was de beheerder toch niet geheel onpartijdig.


Groetjes Henk

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: verdwenen berichten

Bericht door Wim Joosten » do 31 mar 2016, 22:15

Beheerderschap kan ook niet altijd onpartijdig zijn. We moeten soms keuzes maken. Deze keuzes worden daarom helaas niet door iedereen gewaardeerd. We doen ons best om het ieder naar zijn zin maken.
Met vriendelijke groet,
Wim

jjmvaningen
Berichten: 1105
Lid geworden op: zo 20 apr 2003, 17:26
Imker sinds: 1998
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Doetinchem, Achterhoek
Contacteer:

Re: verdwenen berichten

Bericht door jjmvaningen » vr 01 apr 2016, 08:06

Wij allen zijn spelers op het forum en vermaken ons daar met bijen-gerelateerde onderwerpen.
Ik zie de (eind)beheerders dan ook als een soort van hoeders van de regels.
Natuurlijk ben ik het als speler niet altijd eens met de beslissing, maar daar zijn de (eind)beheerders voor.
Ook al krijgen onderwerpen slotjes/verwijderingen van berichten e.d. : gewoon zo doorgaan als (eind)beheerders.
groet, jacques
(ik speel liever dan dat ik scheidsrechter ben :wink: )

Gebruikersavatar
FrancA
Berichten: 1347
Lid geworden op: di 11 jun 2013, 15:15
Imker sinds: 2013
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: verdwenen berichten

Bericht door FrancA » vr 01 apr 2016, 11:06

Mooi verwoord Jacques :)
Mijn 'soms' wat 'impulsieve en ietwat speelse' natuur wordt hier prima bijgestuurd.
Ik zou dat niet kunnen, anderen gelukkig wel :)

ErikS
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 22:52
Imker sinds: 2004
Aantal volken: 12
Bijenras(sen): Buckfast.
Locatie: Weert, Midden-Limburg.
Contacteer:

Re: verdwenen berichten

Bericht door ErikS » vr 01 apr 2016, 11:35

@jjmvaningen. Goed verwoord en helemaal mee eens! Imkers zijn mensen met een passie en passie betekend ook gedrevenheid, af en toe drijven mensen een beetje veel en daar is een vorm van "parental supervision" ;-), onze beheerders, voor om het forum in goede banen te leiden. Maar we zijn in de eerste plaats volwassen mensen die de grenzen van goed fatsoen horen te respecteren.

ErikS
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 22:52
Imker sinds: 2004
Aantal volken: 12
Bijenras(sen): Buckfast.
Locatie: Weert, Midden-Limburg.
Contacteer:

Re: verdwenen berichten

Bericht door ErikS » vr 01 apr 2016, 12:02

ErikS schreef:@jjmvaningen. Goed verwoord en helemaal mee eens! Imkers zijn mensen met een passie en passie betekend ook gedrevenheid, af en toe drijven mensen een beetje veel en daar is een vorm van "parental supervision" ;-), onze beheerders, voor om het forum in goede banen te leiden. Maar we zijn in de eerste plaats volwassen mensen die de grenzen van goed fatsoen horen te respecteren.
De beheerder heeft me gevraagd om mijn reactie aan een ander forumlid gericht in een PB te doen. Hetgeen ik dus ook doe, ;-). Een goed voorbeeld van de rol van de beheerders en naar eigen gedrag kijken.

Grtz,

Erik.

ErikS
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 22:52
Imker sinds: 2004
Aantal volken: 12
Bijenras(sen): Buckfast.
Locatie: Weert, Midden-Limburg.
Contacteer:

Re: verdwenen berichten

Bericht door ErikS » vr 01 apr 2016, 12:11

ErikS schreef:
ErikS schreef:@jjmvaningen. Goed verwoord en helemaal mee eens! Imkers zijn mensen met een passie en passie betekend ook gedrevenheid, af en toe drijven mensen een beetje veel en daar is een vorm van "parental supervision" ;-), onze beheerders, voor om het forum in goede banen te leiden. Maar we zijn in de eerste plaats volwassen mensen die de grenzen van goed fatsoen horen te respecteren.
De beheerder heeft me gevraagd om mijn reactie aan een ander forumlid gericht in een PB te doen. Hetgeen ik dus ook doe, ;-). Een goed voorbeeld van de rol van de beheerders en naar eigen gedrag kijken.

Grtz,

Erik.
En dan blijkt die persoon zijn PB niet actief te hebben..... Lang leve forum leden die verwijzen naar "bijsturen" maar persoonlijke reactie is niet mogelijk.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten