Notificaties

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
Marcje
Berichten: 475
Lid geworden op: vr 09 jan 2015, 19:08
Imker sinds: 2015
Aantal volken: 9
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Meetjesland Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Notificaties

Bericht door Marcje » za 16 apr 2016, 13:21

Hoi iedereen,

ik krijg soms meldingen van Notificaties , en vind dit prima, maar hoe werkt dit onderdeel , en hoe kan ik dit doen naar een ander lid toe

Heb wat aan het zoeken geweest en vind het niet :oops:

Alvast bedankt

Groetjes

Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

joselito
Berichten: 2015
Lid geworden op: ma 06 jul 2009, 22:06
Imker sinds: 1979
Aantal volken: 20
Bijenras(sen): carnica
Locatie: Helchteren, België
Contacteer:

Re: Notificaties

Bericht door joselito » za 16 apr 2016, 13:46

Marcje schreef: ik krijg soms meldingen van Notificaties ,
Nu krijg je een notificatie omdat ik een deel van jouw tekst gebruik in dit antwoord
Dit krijg je door op de het aanhalingsteken te klikken rechts boven (reageren met citaat)
Als je op een bepaalde opmerking van iemand wil reageren kun je dat gebruiken

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Notificaties

Bericht door Wim Joosten » za 16 apr 2016, 16:29

Wanneer je in een bepaald onderwerp reageert, dan ben je automatisch geabonneerd op dat onderwerp. Zodra iemand een reactie in dat onderwerp plaatst, dan krijg je daarvan een melding.
Dit abonnement kun je voor elk onderwerp zelf in- en uitschakelen door op het gereedschapsleuteltje te klikken en dan abonneer op dit onderwerp te klikken. Dit gereedschapsleuteltje staat naast Plaats Reactie boven of onderaan van elk onderwerp.
Met vriendelijke groet,
Wim

joselito
Berichten: 2015
Lid geworden op: ma 06 jul 2009, 22:06
Imker sinds: 1979
Aantal volken: 20
Bijenras(sen): carnica
Locatie: Helchteren, België
Contacteer:

Re: Notificaties

Bericht door joselito » za 16 apr 2016, 18:22

Wim Joosten schreef:Wanneer je in een bepaald onderwerp reageert, dan ben je automatisch geabonneerd op dat onderwerp. Zodra iemand een reactie in dat onderwerp plaatst, dan krijg je daarvan een melding.
Nu wordt het voor mij chinees.
Als je al de onderwerpen ziet dan staat er een sterretje naast degene waar je op gereageerd hebt.
Maar is dat zijn vraag?
Laatst gewijzigd door joselito op zo 17 apr 2016, 09:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Marcje
Berichten: 475
Lid geworden op: vr 09 jan 2015, 19:08
Imker sinds: 2015
Aantal volken: 9
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Meetjesland Oost-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Notificaties

Bericht door Marcje » zo 17 apr 2016, 09:03

Wim Joosten schreef:Wanneer je in een bepaald onderwerp reageert, dan ben je automatisch geabonneerd op dat onderwerp. Zodra iemand een reactie in dat onderwerp plaatst, dan krijg je daarvan een melding.
Dit klopt niet volledig denk ik, want had deze topic gestart en kreeg geen melding van de reacties .....
joselito schreef: Nu krijg je een notificatie omdat ik een deel van jouw tekst gebruik in dit antwoord
Ok, duidelijk nu en ga het nazien

Dus als ik een quote plaats van iemand, dan krijgt deze daar automatische melding van, maar gaat de persoon dit niet vervelend vinden als ik alles ga quoten ( voor alle duidelijkheid ik heb daar geen problemen mee en best handig )

Bedankt allen

Groetjes

Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid

joselito
Berichten: 2015
Lid geworden op: ma 06 jul 2009, 22:06
Imker sinds: 1979
Aantal volken: 20
Bijenras(sen): carnica
Locatie: Helchteren, België
Contacteer:

Re: Notificaties

Bericht door joselito » zo 17 apr 2016, 09:37

Marcje schreef: Dus als ik een quote plaats van iemand, dan krijgt deze daar automatische melding van, maar gaat de persoon dit niet vervelend vinden
Het is handig als je uit een hele tekst van iemand anders alleen wil reageren op een enkel punt. Of als je wil reageren op iets terwijl er al andere reacties zijn. Op deze manier kun je er juist uitpikken waar je op reageert. Ik vind het in ieder geval niet vervelend en het is handig.

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Notificaties

Bericht door Wim Joosten » zo 17 apr 2016, 10:12

Marcje schreef:
Wim Joosten schreef:Wanneer je in een bepaald onderwerp reageert, dan ben je automatisch geabonneerd op dat onderwerp. Zodra iemand een reactie in dat onderwerp plaatst, dan krijg je daarvan een melding.
Dit klopt niet volledig denk ik, want had deze topic gestart en kreeg geen melding van de reacties .....

Groetjes

Marc
Jullie hebben gelijk. Ik had het over e-mail notificaties. De notificaties waar jullie het over hebben, kan bij mijn weten niet ingesteld worden door de gebruiker behalve dan dat via het gebruikerspaneel meerdere notificaties tegelijkertijd verwijderd kunnen worden. En dat bij de notificaties zelf nog een mogelijkheid is voor bepaalde instellingen.
Met vriendelijke groet,
Wim

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten