De kroeg is open, de vaten aangeslagen!

Babbelhoekje voor liefhebbers aan de stamtafel.
Gesloten
Gebruikersavatar
Bart de Coo
Moderator
Berichten: 2977
Lid geworden op: wo 14 jan 2004, 20:34
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Dieren (Gld)
Contacteer:

De kroeg is open, de vaten aangeslagen!

Bericht door Bart de Coo » ma 14 apr 2008, 15:49

BESTE MEDE-BIJENVRIENDEN EN FERVENTE FORUMDEELNEMERS,

Wij zwammen te weinig! Want o, o, o, wat is het allemaal doodserieus en superinformatief hier. Niks mis mee natuurlijk, maar waar blijft nou al dat eindeloze geoudehoer waar wij imkers zo door en door in bedreven zijn?


Afbeelding


Zo werd mij een jaartje geleden gevraagd of ik de rubriek 'Verhalen, anekdotes en gedichten' wilde beheren. Nou ja, altijd eervol om gevraagd te worden, dus dat wilde ik wel. En toen dacht ik nog, in mijn naiviteit: dan kunnen we daar eindelijk eens al die belevenissen en ervaringen gaan uitwisselen, al die sterke verhalen en anekdotes gaan opdissen waar we er allemaal zo veel van kennen. De bewuste rubriek was leuk en bleef leuk, maar gezwamd werd er niet.


Afbeelding


En toen kwam die mooie dag in april, dat een aantal forumbeheerders besloot bij elkaar te komen. We vonden allemaal dat er een neuzel- en leuterrubriek moest komen. Maar hoe moesten we die noemen? verschillende voorstellen vlogen over tafel. Totdat Hans van der Post uitriep: 'De bijenkroeg!' De andere aanwezigen vielen van hun stoel van geestdrift. Natuurlijk! Dat we daar niet eerder op kwamen!

De bijenkroeg dus.


Afbeelding


OM NOG EVEN REKENING MEE TE HOUDEN

Natuurlijk hopen we dat dat deze rubriek druk bezocht gaat worden. Maar denk erom, net als in de rubriek 'Vraag en aanbod' worden de bijdragen nogal snel verwijderd. Laat ons zeggen, een maandje of twee. Pas dus op met uitwisseling van informatie: deze rubriek is daar niet zo geschikt voor, omdat het vrij gauw verwijderd wordt. Open desnoods een nieuw onderwerp in een geschiktere rubriek.


TOT SLOT

Hier spreekt de kroegbaas. Een ervaren schoolmeester bovendien, met weinig ordeproblemen...

Wie meent de sfeer te moeten bederven, op welke manier dan ook, wordt door een paar potige jongens naar buiten gesodemieterd. Begrepen? Mooi.

O ja. In de bijenkroeg mag je roken zoveel als je wilt. Ook na 1 juli :icon-wink: !


Proost! & de groeten van mijn piepkleine dochtertje Sarie,


Bart de Coo

Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast