Varroa en bijen gaan prima samen

Onderwerpen als varroa, Amerikaans vuilbroed en secundaire infecties bij bijen.
kees dekker
Berichten:5
Lid geworden op:di 24 feb 2004, 23:06
Locatie:Netherlands
Contacteer:
Varroa en bijen gaan prima samen

Bericht door kees dekker » zo 27 jun 2004, 00:39

Ik moet in herhalingen vallen, want de mensen schijnen echt niet te beseffen dat dit VERDOMD BELANGRIJK is. Kijk op mijn Web-site en zie het levende bewijs. Kijk maar op 1 van mijn bijenalbums en U zult een kerk zien, als U goed kijt, ziet U tenminste 1 volk in en uit vliegen. Iets linksboven de ingang. Nog verder omhoog zit een tweede en rechtboven nog een derde. Het grootste volk bij de ingang zit er volgens de dorpelingen al meer dan 50 jaar. Het is zeker dat sinds de varroa in Europa is gearriveerd (ong 1978)deze bijen ook besmet zijn. Wel geven ze bijna ieder jaar een dikke zwerm. Een imker plaatst elk jaar een lege kast, maar meestal moet hij scheppen. MET ANDERE WOORDEN : dit volk en ook 3 van mijn volken ondervinden GEEN HINDER VAN BETEKENIS van de varroa. Alle bestrijdingen verzwakken en/of hinderen en/of vergiftigen de bijen, de honing en de was. Echt waar, daar moeten we als de gesmeerde bliksem mee ophouden.www.freewebs/beauty_of_all_sorts groeten, kees, bijenkoning

/////

Erik
Berichten:148
Lid geworden op:ma 02 sep 2002, 11:31
Locatie:Netherlands
Contacteer:

Re: Varroa en bijen gaan prima samen

Bericht door Erik » zo 27 jun 2004, 08:27


Hugo
Berichten:366
Lid geworden op:zo 18 feb 2001, 00:00
Locatie:Belgium
Contacteer:

Re: Varroa en bijen gaan prima samen

Bericht door Hugo » zo 27 jun 2004, 12:28

...dit volk en ook 3 van mijn volken ondervinden GEEN HINDER VAN BETEKENIS van de varroa.
///
kees, bijenkoning
Beste,

Maak jezelf toch niks wijs.

mvg,

Hugo (halve bij)

ps1. aan het hoofd v/e bijenvolk staat wel een bijenkoningIN.
ps2. eindelijk is Holland eens door het oog v/d naald kunnen kruipen -
hartelijk gefeliciteerd (maar het was wel echt kruipen ipv academisch voetbal....

Nobodies prefetc

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten