Even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Embraced
Berichten: 102
Lid geworden op: zo 12 mei 2013, 19:37
Imker sinds: 2014
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Embraced » ma 29 jul 2013, 14:39

Hoi Valinda,

Welkom.

Kijk hier even, via deze mensen kom je zeker aan mensen die je graag willen helpen bij je onderzoek.

http://www.bijenhouders.nl/afdelingen/flevoland

Verder zijn er op dit forum ook mensen uit flevoland, maar dan moet je je contactverzoek even op een ander stukje zetten.
:music-rockout:
Embraced

FerryB
Berichten: 716
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 22:30
Imker sinds: 2011
Aantal volken: 10
Bijenras(sen): Buckfast koninginnenteelt
Locatie: Lelystad
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door FerryB » ma 29 jul 2013, 15:43

Hoi Valinda,

ik ben Ferry Bantjes, senior en secretaris van de NBV afdeling Oostelijk Flevoland (Lelystad, Dronten, Biddinghuizen, Swifterbant.
Woon in Lelystad en heb mijn bijen op de bijentuin in Lelystad.
Je kunt wel een keer mee naar de bijen.
Als je meer wilt weten stuur me dan even een PB tje of mail naar NBVFlevoland@ferrybantjes.nl
met vriendelijk groet,
Ferry Bantjes senior

Jaap v.Popering
Berichten: 5703
Lid geworden op: vr 05 jan 2007, 14:22
Imker sinds: 1960
Aantal volken: 50
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: St-Annaland
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Jaap v.Popering » vr 02 aug 2013, 07:48

Valinda schreef:Alleen de uien die lange dag nodig hebben worden in Nederland geproduceerd. De korte en middellange dag uien niet (want daar zijn de dagen te lang voor).
Voor de bestuiving door honingbijen zal dit niet van belang zijn of dit een lange/ middellange of kortedagplant is . Wanneer de plant nectar of stuifmeel produceert zullen zij geneigd zijn op op bezoek te komen en zo niet zullen zij voorbij gaan .
Ook zullen bepaalde behandelingen met betrekking tot gewasbescherming van belang zijn .

Jaap v P

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten