Beste bijenvrienden,
Ik ben joris, ik ben 55 jaar jong en ik denk dat ik hier wel juist zit om nog wat te leren.
Groeten uit Oost-Vlaanderen.
Hallo!
-
- Imker sinds: 2015
- Aantal volken: 9
- Bijenras(sen): Carnica
- Contacteer:
Re: Hallo!
Hoi Joris,
Tof dat ook u de weg gevonden hebt naar hier
Ondertussen ben ik mij flink aan het inlezen, en met de hulp hier lukt het vrij aardig
Groetjes
Marc
P.s. bedankt om mij te besmetten met het bijenvirus al denkt mijn echtgenote daar anders over......
Tof dat ook u de weg gevonden hebt naar hier
Ondertussen ben ik mij flink aan het inlezen, en met de hulp hier lukt het vrij aardig
Groetjes
Marc
P.s. bedankt om mij te besmetten met het bijenvirus al denkt mijn echtgenote daar anders over......
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid
- semar
- Imker sinds: 1975
- Bijenras(sen): buckfast
- Contacteer:
marc probeer haar enigzinda mild te stemmen voor je hobby,
als je suksesvol bent zul je haar hulp en meedewerking in de toekomst zeker nodig hebben.
Toen ik ging samenwonen was dat een deal, met mij heb je ook de bijen erbij,
ik ga niet kiezen.
vriendelijke groet
Semar(Dominique)
als je suksesvol bent zul je haar hulp en meedewerking in de toekomst zeker nodig hebben.
Toen ik ging samenwonen was dat een deal, met mij heb je ook de bijen erbij,
ik ga niet kiezen.
vriendelijke groet
Semar(Dominique)
-
Marc, ik ben, hoewel ik al jaren bijen had, samen met mijn nieuwe vriendin op bijencursus gegaan. Ze moest er niets van hebben, maar ging toch mee. Inmiddels is ze heel enthousiast. Ze wil zelfs minder werken om met de bijen bezig te zijn, wat ik weer niet zo n goed idee vind..
Using Tapatalk
-
- Imker sinds: 2010
- Aantal volken: 12
- Contacteer:
Nu moet jij ook maar een keer naar haar luisteren en enthousiast worden om minder te werkenhansjochem schreef:Marc, ik ben, hoewel ik al jaren bijen had, samen met mijn nieuwe vriendin op bijencursus gegaan. Ze moest er niets van hebben, maar ging toch mee. Inmiddels is ze heel enthousiast. Ze wil zelfs minder werken om met de bijen bezig te zijn, wat ik weer niet zo n goed idee vind..
- Teake de Jong
- Imker sinds: 2014
- Aantal volken: 8
- Bijenras(sen): Buckfast F1 en bastaard
- Contacteer:
Tsja...., duizenden meisjes tegen één, gek dat er af en toe een beetje jaloezie in het spel is
Teake
Teake
Geloof niet alles wat je denkt.
-
- Imker sinds: 2015
- Contacteer:
Hallo,
Zo te lezen ben ik niet de enige die het voorzichtig en doordacht moet aanpakken
Heb voorlopig een hoekje in de tuin gekregen waar ik mijn ding kan doen , enkel opletten dat er geen zwerm aan de voordeur gaat logeren, want dan zal het niet goed komen.....
Groetjes
Marc
Zo te lezen ben ik niet de enige die het voorzichtig en doordacht moet aanpakken
Heb voorlopig een hoekje in de tuin gekregen waar ik mijn ding kan doen , enkel opletten dat er geen zwerm aan de voordeur gaat logeren, want dan zal het niet goed komen.....
Groetjes
Marc
Zelfkennis is het begin van alle wijsheid