Hallo, even voorstellen..

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Evelina
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 jun 2015, 22:13
Contacteer:

Hallo, even voorstellen..

Bericht door Evelina » wo 17 jun 2015, 22:42

Hallo,

Mijn naam is Evelina en ik kom uit Oekraïne. Ik woon in Nederland al 15 jaar en heb een prachtig gezin hier.
Mijn vader en opa zijn al ruim 20 jaar ervaren imkers en hebben een grote imkerij vlak in de buurt van Odessa in Oekraïne. Mijn vraag is: zijn er mensen/bedrijven die interesse in de inkoop van honing, bijenwas of andere bijen gerelateerde producten hebben? En waar is het mogelijk om de informatie te vinden over de voorschriften en invoer van dat soort producten naar Nederland.
Bij voorbaat dank voor de antwoord!
Grotjes, Evelina.

Gebruikersavatar
Matts Vos
Berichten: 281
Lid geworden op: wo 22 aug 2012, 00:25
Imker sinds: 2013
Aantal volken: 7
Bijenras(sen): Carnica
Locatie: Zutphen
Contacteer:

Re: Hallo, even voorstellen..

Bericht door Matts Vos » vr 19 jun 2015, 20:50

Er is wel een importeur van honing, maar heb geen idee hoe die heet. Op de foto zag ik iig wel honderden 220L vaten gevuld met honing, vooral uit China en Zuid Amerika. Was er geen documentaire over gemaakt?

Gebruikersavatar
maartenkleijne
Moderator
Berichten: 3582
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1974
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: hilversum
Contacteer:

Re: Hallo, even voorstellen..

Bericht door maartenkleijne » vr 19 jun 2015, 21:11

gr,
m

Evelina
Berichten: 2
Lid geworden op: wo 17 jun 2015, 22:13
Contacteer:

Re: Hallo, even voorstellen..

Bericht door Evelina » vr 26 jun 2015, 22:20

Dank u wel voor de reacties, ik zal het zeker gaan uitzoeken! En de honing is puur biologisch zonder suiker of andere toevoegingen..

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten