Even voorstellen

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Bert Schieving
Berichten: 34
Lid geworden op: do 21 jan 2016, 17:41
Imker sinds: 2013
Aantal volken: 4
Bijenras(sen): Buckfast
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door Bert Schieving » do 21 jan 2016, 17:52

Hallo, ik heb in 2013 de basiscursus gehaald en houdt sindsdien een paar carnica volken in de hoofdstad van Overijssel
Ik las al veel mee op dit forum en dacht dat het nu weleens tijd was om mijzelf aan te melden en voor te stellen.
Ik heb inmiddels veel informatie hiervandaan geplukt maar ook wel veel twijfels. Zoveel imkers zoveel meningen.
Maar ik vindt de sfeer op dit forum altijd goed en dat is plezierig.
ik ben de sitebeheerder/maker van de website van onze vereniging in Zwolle www.bijenteeltverenigingzwolle.nl neem gerust eens een kijkje.

Hartelijke groet,

Bert Schieving

Gebruikersavatar
buzzer
Berichten: 690
Lid geworden op: zo 12 jun 2011, 19:20
Imker sinds: 2011
Aantal volken: 7
Bijenras(sen): carnica.....en lookalikes
Locatie: olst
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door buzzer » do 21 jan 2016, 18:42

Hallo Bert, welkom hier. Het is idd zo dat als je de basiscursus achter de rug hebt, je een imker bent die alles al weet en zorgeloos bijen gaat houden. Het jaar daarop slaat de twijfel al regelmatig toe en dat blijft zo....... Zoveel imkers, zoveel meningen en zie daar maar eens de juiste uit te vissen! Verslavend is het wel dat bijenhouden maar elke dag feest... Leuke website trouwens. Groeten van 23 km stroomopwaarts :D
Alle begin is (bij) zonder honing.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten