Even voorstellen Rob Draaisma

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Robbyboy68
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 12 sep 2016, 20:53
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 0
Contacteer:

Even voorstellen Rob Draaisma

Bericht door Robbyboy68 » zo 18 sep 2016, 14:52

Hallo Allemaal,
Mijn naam is Rob Draaisma alias Robbyboy68.
waarom heb ik mij aangemeld op het forum? om te beginnen vind ik een Bij een mooi wezen.
ik ben de laatste jaren steeds meer om de natuur gaan geven en de natuur steeds meer gaan respecteren.
tevens vindt ik een imker altijd al erg interesant. dit heeft mij tot deze website en forum doen surfen via het www.
ik hoop komende tijd het een en ander over deze ijverige volkjes op te steken met mogelijk de keuze om een cursus te gaan volgen.
ik woon verder in de Haarlemmermeer polder in een rijtjes huis dus niet echt ruimte om te zeggen van we zetten hier mogelij in de toekomst een aantal kiasten neer.

ik hoop veel van jullie te mogen leren.
vriendelijke groeten,

Rob (Robbyboy68)

Gebruikersavatar
Matthijs
Berichten: 165
Lid geworden op: do 12 nov 2015, 20:41
Imker sinds: 2015
Aantal volken: 8
Bijenras(sen): bastaard, carnica
Locatie: Westmaas
Contacteer:

Re: Even voorstellen Rob Draaisma

Bericht door Matthijs » zo 18 sep 2016, 23:09

Welkom Rob! Ik hoop dat het meelezen je kan aanzetten tot het volgen van een cursus. Pas op. Eenmaal begonnen met bijen kom je er niet zomaar vanaf, zo leuk is het :))

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Robbyboy68
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 12 sep 2016, 20:53
Imker sinds: 2016
Aantal volken: 0
Contacteer:

Re: Even voorstellen Rob Draaisma

Bericht door Robbyboy68 » ma 19 sep 2016, 22:39

ik kijk mij nu al suf naar allerlij filmpjes op youtube o.a. en surf van website naar website. hahaha.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten