Hey

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Glenn1ap
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 30 jan 2017, 20:38
Aantal volken: 0
Contacteer:

Hey

Bericht door Glenn1ap » wo 17 mei 2017, 17:47

Ik ben Glenn uit (be) limburg. Ik heb nog geen bijen maar wel de plaats (weide van 4600m2 ) :) wil niks overhaast doen en ben dan ook al een tijdje aan het meelezen ;) verder doe ik veel informatie op via internet en forums bv op facebook, waar voor mij regelmatig nieuwe termen op komen en ik er dan meer ga over opzoeken.

Ik kweek verschillende planten zoals kruiden, kleinfruit, eenjarigen, moestuinplantjes en bijenplanten. Omdat ik hiermee professioneel wil beginnen zijn kruiden en fruit een beetje onhaalbaar (voedselagentschap enzo) dus wil ik me meer gaan richten op bijenplanten en waterplanten. De voornaamste bijenplanten die ik al heb zijn vuilboom en amandelwilg. Ook nog enkele tetradiums maar vanwege de winterhardheid ga ik er niet mee verder gaan.

Suggesties waar interesse in is of als je iets zoekt laat je maar iets weten, hieronder of PB.

Kijk zeker eens op mijn website ;) Www.PlantNu.be

Of mijn pagina (s) op fb
'PlantNu.be' (algemeen planten )
'Bijenplanten belgie' ( meer gericht op bijen)

Ps ik woon aan de grens dus verzendingen naar nederland of duitsland doe ik aan nationaal tarief ;)

Groetjes en veel plezier!

ErikS
Berichten: 1808
Lid geworden op: wo 02 apr 2014, 22:52
Imker sinds: 2004
Aantal volken: 12
Bijenras(sen): Buckfast.
Locatie: Weert, Midden-Limburg.
Contacteer:

Re: Hey

Bericht door ErikS » wo 17 mei 2017, 18:16

Welkom, en wil je je plaatsnaam in je profiel zetten? altijd handig. Grzt Erik.

Glenn1ap
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 30 jan 2017, 20:38
Aantal volken: 0
Contacteer:

Re: RE: Re: Hey

Bericht door Glenn1ap » wo 17 mei 2017, 18:27

ErikS schreef:Welkom, en wil je je plaatsnaam in je profiel zetten? altijd handig. Grzt Erik.
Erm.. hoe doe ik dat met tapatalk? :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten