Voorstellen :)

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
NatjaSiema
Berichten: 1
Lid geworden op: za 05 jan 2019, 15:50
Imker sinds: 2013
Aantal volken: 3
Bijenras(sen): Carnica
Contacteer:

Voorstellen :)

Bericht door NatjaSiema » za 05 jan 2019, 15:56

Hi Allemaal,

Ik ben Natja en ik ben nieuw op dit forum. Ben al beetje aan het rondkijken geweest en interessante dingen gelezen. Leuk dat we elkaar op dit forum kunnen helpen.
Ik houdt zelf bijen sinds 2013. Dit is echt mijn favoriet hobby, love it.
Inmiddels hebben mijn bijen zoveel honing geproduceerd (lees: een hele voorraad), dat ik het wil gaan verkopen. Ik dacht er zijn hier vast meer mensen die ook honing willen gaan verkopen. Ik dacht; laten we onze krachten bundelen en samen honing gaan verkopen? Lekker lokaal in Amsterdam.
Ik heb een vriend bij NPB die vast wel voor reclameborden kan zorgen. Webshop kan ik zelf proberen te maken. Dus lage investering & iedereen kan zn honing kwijt. Zijn er mensen geïnteresseerd? Lijkt me leuk! :)

tomer
Berichten: 1747
Lid geworden op: di 27 okt 2015, 20:20
Imker sinds: 2015
Aantal volken: 25
Bijenras(sen): Carnica bastaarden op Dadant
Locatie: Vlaams Brabant
Contacteer:

Re: Voorstellen :)

Bericht door tomer » za 05 jan 2019, 17:33

Welkom Natja, bedoel je een voorraad honing van het afgelopen jaar, of van de jaren 2013 tot nu? :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten