Lynx

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Lynx
Berichten: 1
Lid geworden op: do 05 mar 2020, 19:16
Contacteer:

Lynx

Bericht door Lynx » do 05 mar 2020, 20:08

Hoi hoi allemaal ,

Nickname Lynx ... echte naam ( Roeland ) .
Van Belgie afkomstig , regio noord Antwerpen , wonende te Kapellen .

Ik heb me wel een kleine miskoop gedaan , maar dat valt wel op te lossen om via hier een bijencursus te zoeken .
Belgische kasten zijn simplex maar ik heb toch de nederlandse spaarkast gekocht ( mooier ) .
Ik wil bijenhouden als hobby , af en toe wat lekkere echte verse honing zal me wel smaken :)

Vorig jaar eind zomer een volledige spaarkast bij imkershop.nl aangekocht + beschermingsproducten voor de kast , alles erop en eraan , volledig ingesmeerd binnen , buiten , boven tot onder ( ziet er netjes uit ) maar een beetje leeg vanbinnen zonder 1 enkele bij . Moet nog enkel wat zoeken en navragen of ik ergens 2de hands kledij kan kopen
Gereedschap moet ook nog aangekocht worden .
Boek over imkeren , alle bijenforums nederlands en engels , you tube , google en lid worden van deze site geven ook heel veel informatie dus kan ik wat bijleren ondertussen .

Ik wil graag op cursus komen en iemand vinden die wel met een klein volkje wil begeleiden de eerste jaren .
Ik leer snel theoretish niet zo goed maar praktijk leer ik sneller en verwacht niet al te veel problemen .

Desnoods vang ik een zwerm maar als beginner zie ik dat deel niet erg zitten :lol:

Groetjes Lynx .

Gebruikersavatar
oldtimer
Berichten: 751
Lid geworden op: za 23 jul 2016, 23:02
Aantal volken: 40
Contacteer:

Re: Lynx

Bericht door oldtimer » do 05 mar 2020, 20:38

Welkom hier Roeland!
Alexander (Lex)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten