rdeimker

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
rdeimker
Berichten: 52
Lid geworden op: za 11 jul 2020, 11:23
Imker sinds: 0
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): 0

rdeimker

Bericht door rdeimker » za 11 jul 2020, 15:26

Hoi,

Ben rdeimker en kom uit Soest, ben voor ik ben begonnen met het in lezen en in 2018 begonnen met imkeren en basis cursus gevolgd.

Heb 15 volken over 2 locaties verspreid met gewone bijen en F1 buckfast, uiteindelijk hoop ik meer buckfast te gaan introduceren om wat leuker te gaan imkeren. Heb ook interesse in koninginen teelt, maar dat komt later.

Eerste jaar met 2 volken begonnen, vorig jaar 5 en zit nu aan 15 volken. 15 is een beetje veel, dus dit aantal wil ik terug brengen volgend voorjaar naar 10.

rdeimker
Berichten: 52
Lid geworden op: za 11 jul 2020, 11:23
Imker sinds: 0
Aantal volken: 0
Bijenras(sen): 0

Re: rdeimker

Bericht door rdeimker » za 11 jul 2020, 15:34

Meteen een vraag, gezien elke community zijn eigen richtlijnen hebben: Stelt men het op prijs dat ik zal reageren op posts uit 2003 als er al een onderwerp is over bijvoorbeeld crème honing, of wil men liever dat ik een nieuw topic open?

Gebruikersavatar
oldtimer
Berichten: 751
Lid geworden op: za 23 jul 2016, 23:02
Aantal volken: 40
Contacteer:

Re: rdeimker

Bericht door oldtimer » za 11 jul 2020, 16:05

Welkom hier natuurlijk! Drachtrijke omgeving dat Soest :handgestures-thumbup:

Als je antwoord op een vraag uit 2018 is dat vrij zinloos, ook al omdat de vraagsteller waarschijnlijk allang antwoord heeft.
Verder borduren op een onderwerp kan natuurlijk best, zolang het maar " hout" snijdt :handgestures-thumbup:
Alexander (Lex)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten