HansQ

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
hansqprs
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 09 okt 2020, 10:01
Imker sinds: 2021
Aantal volken: 4
Bijenras(sen): Carnica F1 en verder
Locatie: Sint-Oedenrode
Contacteer:

HansQ

Bericht door hansqprs » za 10 okt 2020, 00:24

Hallo, ik heb me gisteren hier aangemeld en zie nu dat er een voorstel rubriek is, dus...
Mijn naam is Hans Kuijpers en ik ben na 30 jaar Randstad (Den Haag, Amstelveen) weer terug verhuisd naar mijn geboortedorp Sint-Oedenrode.
Ik ben al in bijen geïnteresseerd sinds mijn jeugd (zo'n 50 jaar geleden), ik had namelijk een helaas overleden oom die imkeren als hobby had.
Hij was priester in onder andere Gemert en Bergeijk en heeft is met de hobby begonnen op het seminarie, volgens mij in Sint-Michielsgestel.
Ook ben ik weliswaar een boerenzoon maar allergies voor alles met een vacht dus mij lijken bijen een betere vorm van "veehouden".
Nu ik de ruimte heb in heb Dommeldal tussen Rooi en Boskant lijkt het me leuk om te kijken of de hobby wat voor mij is.
Ik heb me aangemeld voor de basiscursus die in januari in Sint-Michielsgestel begint, ik verheug me erop... :)
Graag tot ziens!
Laatst gewijzigd door hansqprs op za 10 okt 2020, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Absolute beginner...

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten: 8246
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 14
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: HansQ

Bericht door Hans van der Post. » za 10 okt 2020, 09:28

Welkom voornaamgenoot, zorg dat je veel kennis verzameld.
!Hans.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten