Eindelijk weer actief als imker...

Dit is de plaats waar je jezelf kunt voorstellen. Ook als je al lang lid bent, is het misschien leuk om hier even te laten weten wie je bent. Deze rubriek is niet om vragen te stellen, of discussies over wat u van plan bent, daar heeft u een heel forum voor.
Plaats reactie
Hans Somers
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 26 jul 2023, 09:46
Imker sinds: 2022
Aantal volken: 2
Bijenras(sen): Carnica
Contacteer:

Eindelijk weer actief als imker...

Bericht door Hans Somers » do 27 jul 2023, 12:37

Ik ben Hans en ben blij dat ik weer imker. Jarenlang op Aruba gewoond en toen ik een jaar of 30 was (nu 68) heb ik daar aantal volken gehad. Oooo wat waren dat mooie tijden die ik graag weer wil beleven. Forever young? Woon reeds paar jaar weer in Nederland en kijk terug op die heerlijke imker tijd in de 80-90er jaren. Dus weer begonnen vorig jaar met een volkje dat de winter niet heeft overleefd. Op advies begin dit jaar 2 volken aangeschaft en jongens wat doen ze het goed. Ben druk aan het bestuderen hoe ze de winter door te laten komen, iets wat me vorig jaar niet lukte. Ik geniet er elke dag van, jongens wat is de natuur mooi en laten we daar zuinig op zijn met zijn allen....Wilde dit even kwijt aan anderen die dit snappen..

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten: 8254
Lid geworden op: di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds: 1962
Aantal volken: 14
Bijenras(sen): F1 carnica VSH
Locatie: Oegstgeest
Contacteer:

Re: Eindelijk weer actief als imker...

Bericht door Hans van der Post. » do 27 jul 2023, 21:39

Ik heb jou gevoel van imkeren uitstekend begrepen. Welkom op dit forum. Neem aan dat je ook lid van een vereniging bent daar zal je vast wel medeleden tegenkomen en je kunnen vertellen hoe je volken voor de winter klaarmaakt.
!Hans.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 gasten