Koninginneroosters bij Segeberger

Hoe pak je het bijenhouden goed georganiseerd aan. Bijenwoningen, gebruiksvoorwerpen bij het houden van bijen.
Gebruikersavatar
Ewout
Berichten:1026
Lid geworden op:wo 25 apr 2012, 20:46
Imker sinds:2011
Aantal volken:10
Bijenras(sen):Bastaard, Mellifera (P), Buckfast (F1)
Locatie:Rotterdam
Contacteer:
Re: Koninginneroosters bij Segeberger

Bericht door Ewout » zo 22 sep 2013, 13:52

Jelte Pieter Dijkstra schreef:Jammer dat al die afbeeldingen niet meer te zien. Daardoor gaat de leesbaardheid van de reactie een stuk achteruit.

@ Joost: ligt dat misschien aan het de crashes die het forum recent heeft gehad? Is het te verhelpen?
JP, dit zijn foto's die mensen op hun eigen website hebben geplaatst, en die niet meer beschikbaar zijn. 99,9% van alle foto's van recente crashes zijn hersteld.

FerryB
Berichten:716
Lid geworden op:wo 30 mei 2012, 22:30
Imker sinds:2011
Aantal volken:10
Bijenras(sen):Buckfast koninginnenteelt
Locatie:Lelystad
Contacteer:

Re: Koninginneroosters bij Segeberger

Bericht door FerryB » zo 22 sep 2013, 13:53

Jp die plastic strips zitten erbij en nee het is niet die plaat met een gat in het midden het is een aparte lucht en vocht doorlatende plaat met een apart rooster eronder zodat de bijen die plaat niet stuk kunnen knagen. Als ik binnenkort weer naar de bijen ga maak ik wel een foto of filmpje ervan.
met vriendelijk groet,
Ferry Bantjes senior

Gebruikersavatar
Jelte Pieter Dijkstra
Berichten:5028
Lid geworden op:ma 19 feb 2001, 00:00
Imker sinds:1998
Aantal volken:0
Bijenras(sen):baastaard (mijn lievelingsbij), ca, bu
Locatie:Belgie
Contacteer:

Re: Koninginneroosters bij Segeberger

Bericht door Jelte Pieter Dijkstra » zo 22 sep 2013, 13:58

Jp die plastic strips zitten erbij en nee het is niet die plaat met een gat in het midden het is een aparte lucht en vocht doorlatende plaat met een apart rooster eronder zodat de bijen die plaat niet stuk kunnen knagen. Als ik binnenkort weer naar de bijen ga maak ik wel een foto of filmpje ervan.
Die heb ik er natuurlijk niet bijgekregen!!! :o :o :twisted: :twisted: :twisted:
JP

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten