ALV VBBN 27 maart 2004

Tijdschriften, activiteiten, nieuw beleid, fusies, pr enz.
secretariaat VBBN
Berichten:132
Lid geworden op:wo 29 jan 2003, 10:54
Locatie:Netherlands
Contacteer:
ALV VBBN 27 maart 2004

Bericht door secretariaat VBBN » do 08 apr 2004, 14:55

Speciaal voor diegenen die niet bij de ALV van de VBBN van 27 maart jl. aanwezig waren en op verzoek van Albert de Wilde op dit imkerforum, geef ik hieronder mijn aantekeningen weer die betrekking hebben op de discussie over het beleidsplan 2004-2009. Deze tekst en de rest van het verslag van de ALV moeten nog besproken worden in het HB en het verslag zal daarna zo spoedig mogelijk in het blad Bijen worden weergegeven.

CONCEPT.

9. Beleidsplan 2004-2009

Jos Plaizier leidt in:
Vorig jaar is besloten een beleidsplan voor de komende 5 jaar te maken. Dit werd toen geïntroduceerd door Rob Nijman. Op het concept beleidsplan zijn meer dan 30 reacties gekomen. Daar is het HB zeer verheugd over en het HB heeft geprobeerd deze reacties zo goed mogelijk in het plan te verwerken.

Koert Pieters, subv. Veenendaal: Jullie hebben de goede weg ingezet. Mijn waardering.

Ko Zoet, subv. Terschelling, waardeert de inspanningen van het HB. Bij het hoofdstuk Strategie de volgende opmerkingen: Indien samenwerking met de andere bonden in 2004 niet mogelijk blijkt te zijn, hoe stelt het HB zich per 1 januari 2006 de voorlichting aan de VBBN-leden voor? Met wat voor een blad en onder welke redactie? Terschelling staat achter het redactioneel commentaar zoals vermeld in het blad BIJEN van maart jl. U, als hoofdbestuur, ziet een prominente rol weggelegd voor het blad BIJEN bij de promotie bijenteelt. Voor het werven van nieuwelingen zijn enthousiaste imkers nodig die, al dan niet in verenigingsverband, de bijen en bijenteelt aan de man en de vrouw brengen. Zo gebeurt het al jaren, ook toen er nog een verenigingsblad van de VBBN bestond.
Henk van der Scheer besluit zijn verhaal in BIJEN van maart jl. met: 'Nieuwe ideeën spreken me aan. Uit de discussie blijkt dan wel waar we naar toe moeten.'

Gebruikersavatar
Hans van der Post.
Moderator
Berichten:8258
Lid geworden op:di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds:1962
Aantal volken:4
Bijenras(sen):F1 carnica VSH
Locatie:Oegstgeest
Contacteer:

Re: ALV VBBN 27 maart 2004

Bericht door Hans van der Post. » do 08 apr 2004, 22:41

Dank je Gerda voor de concept tekst dit is nu communicatie!.
Nu nog de andere verengingen! ZLTO heeft afgelopen zaterdag ook hun vergadering gehad laat eens wat horen!
Wij mede imkers zijn nieuwsgierig naar jullie.
Hans van der Post, redactie bijenhouden.nl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten