Reacties uit Bijen over Bijen.

Tijdschriften, activiteiten, nieuw beleid, fusies, pr enz.
Gebruikersavatar
maartenkleijne
Moderator
Berichten:3582
Lid geworden op:di 21 nov 2000, 00:00
Imker sinds:1974
Aantal volken:3
Bijenras(sen):bastaard
Locatie:hilversum
Contacteer:
Re: Reacties uit Bijen over Bijen.

Bericht door maartenkleijne » do 01 apr 2004, 08:13

Bij mij is A4 31 cm hoog. Break Out 27,5 cm.. A4 is 21 cm breed, Break out 22cm.
A4 iis te vertikaal zowel om te lezeen als om prettig vast te houden, en bovendien net iets te groot , zelfs voor iemand met grote poten als ik.
Bijen is 25x17,5cm. Dat is een redelijk verhouding maar net te klein om lekker vast te houden. (tenzij je ermee aan tafel gaat zitten omdat je het zonder leesloupe toch al niet kunt lezen)

Opengeslagen is een goed hanteerbaar blad ongveer de gulden snede zo breder als hoog.
Een horizontaal bladbeeld leest veel prettiger en sneller dan vertikale kolommen.

Dat ligt weer anders voor een mooi boek waar je graag lang over wilt doen..

Gebruikersavatar
wilde
Berichten:1641
Lid geworden op:do 03 okt 2002, 23:16
Imker sinds:1980
Aantal volken:15
Bijenras(sen):Bastaard
Locatie:Koudekerke
Contacteer:

Re: Reacties uit Bijen over Bijen.

Bericht door wilde » ma 05 apr 2004, 16:57

Het zou wel aardig zijn als hier ook de behandeling van dit agendapunt in de ALV (VBBN) beknopt zou worden meeggedeeld. Ik heb tot nu toe geen idee wat er is besloten in de afgelopen vergadering. Wie weet meer?

Romée van der Zee
Berichten:1218
Lid geworden op:di 14 nov 2000, 00:00
Contacteer:

Re: Reacties uit Bijen over Bijen.

Bericht door Romée van der Zee » wo 07 apr 2004, 09:45

Er is een motie ingediend door de afdeling Walcheren. Deze komt erop neer dat het HB geen uitvoering aan het beleidsplan mag geven zonder toestemming van de Algemene Ledenraad. Het hoofdbestuur nam deze motie over, waarop het beleidsplan werd goedgekeurd.
Daarmee werd bereikt dat de samenwerking met Bijen niet kan worden opgezegd zonder raadpleging van de ALV. Het HB kon op zijn beurt gewoon doorgaan met het nemen van de stappen die zij onder woorden gebracht had, en die eerder in deze reeks beschreven zijn. Zo ontstaat een pauze waarin afgewacht kan worden hoe de ZLTO zich gaat opstellen tav een fusie. Romée

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast