inhoud bijenbladen januari 2012

Tijdschriften, activiteiten, nieuw beleid, fusies, pr enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
redaktie
Berichten: 105
Lid geworden op: wo 06 feb 2008, 00:59
Locatie: Nederland
Contacteer:

inhoud bijenbladen januari 2012

Bericht door redaktie » wo 11 jan 2012, 08:53

[size=125][center][b]Bijenhouden [6e jaargang] januari 2012[/b][/center][/size] [b]Inhoud[/b] [b]Bijengezondheid[/b] [i]Redactie[/i] 3 Ongerustheid over neonicotines [b]Bijenteeltonderwijs[/b] 5 Achttien leraren-B er bij! [b]2012 Jaar van de Bij[/b] Bijenstudies in tijdschrift entomologen 6 Open Imkerijdag in het Jaar van de Bij 7 [b]Bijengezondheid[/b] [i] Ardine Korevaar [/i]8 De wasmot [b]Koninginnenteelt[/b] [i]Mari van Iersel [/i]10 Verdwijnt geteelde koningin vaker? [b]Gezien in het Bijenhuis[/b] [i] Mari van Iersel[/i] 11 Reisriemen [b]Uit de imkergemeenschap[/b] 12 BD-imkerdag 10 maart Vergadering BBV-Noord 4 februari [b]Honing[/b] [i]Jos Verhulst[/i] 13 Pollen, pH en geleidbaarheid verraden herkomst [b]Boekbesprekingen [/b] [i] Ardine Korevaar [/i]14 De mythe van Mellifera Haynes Bee Manual [b]Detail[/b] [i]Mari van Iersel[/i] 15 Poep van larve en mijt [b]Opening ‘t Bijpraot-hoes Zuidlaren[/b] [i]Saskia Kunnen[/i] [b]Andere bijen[/b] [i]Bertus Wieringa en Hayo Velthuis [/i]16 Biodiverse bijennesten [b]Floriade 2012[/b] [i]Jan Schrage[/i] 17 In de Floriadekast [b]Imkeren in de groene omgeving[/b] (3) [i]Henk van der Scheer[/i] 18 Zak van Zuid-Beveland [b]Bijen@wur[/b] 20 Symposium Bijengezondheid [b]NBV[/b] 21 Fotoserie van de maand - Koninginnenteeltdag 2012 - Cursussen - Vraag & Aanbod - Agenda [b] Omslagillustratie:[/b] Winterrust :wink: Foto: Bertus Wieringa[imgkln4]http://www.imkerforum.nl/index.php?view=image&format=raw&type=img&id=826&option=com_joomgallery&Itemid=61[/imgkln4]

Rikkie
Berichten: 58
Lid geworden op: zo 08 jan 2012, 11:36
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: inhoud bijenbladen januari 2012

Bericht door Rikkie » zo 15 jan 2012, 15:12

Is dit blad ook te koop, of hoort het bij een lidmaatschap?

Rikkie Plugboer
"Het beste recept tegen een saai leven is nieuwsgierigheid". Walt Disney

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten: 3562
Lid geworden op: za 18 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: inhoud bijenbladen januari 2012

Bericht door Oude Essink » zo 15 jan 2012, 18:35

Ik heb een los abonnement op dit blad; mailtje naar administratie. Kost overigens evenveel als het lidmaatschap zelf, waaraan het abonnement gekoppeld is.

Afbeelding

J.Evers
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 15 mar 2009, 07:19
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: inhoud bijenbladen januari 2012

Bericht door J.Evers » zo 15 jan 2012, 20:37

Haha,
Als ik dat lees dan vermoed ik dat ze je gewoon als lid van de vereniging meetellen hoor!
Dat je ook op de vergaderingen mag komen
dat je gewoon stemrecht hebt

etc etc
Imker sinds 2009, Initiator van Imker- en Bijencentrum "De Bijenboerderij"

Gebruikersavatar
Oude Essink
Erelid
Berichten: 3562
Lid geworden op: za 18 nov 2000, 00:00
Locatie: Nederland
Contacteer:

Re: inhoud bijenbladen januari 2012

Bericht door Oude Essink » di 17 jan 2012, 13:15

Ik heb dat nageplozen en inderdaad sta ik te boek als "Buitengew. leden binnenland" . Het zij zo; het blad is van gedegen kwaliteit; het bevrijdt mij van lidmaatschap van een subvereniging die verpicht lid van de NBV in de statuten heeft staan.
hennie oes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten