Boy meets girl

Aan het bijenhouden valt veel te beleven. Voor velen de hoofdreden om zich op deze natuurhobby te storten. Wat kun je erover vertellen.
Hugo
Berichten: 366
Lid geworden op: zo 18 feb 2001, 00:00
Locatie: Belgium
Contacteer:

Boy meets girl

Bericht door Hugo » zo 14 jul 2002, 00:47

Beste,

Ik geloof dat ik vandaag ongewild een nieuw Belgisch record koninginnezoeken heb gevestigd.

Ik kontroleerde een volk, en zag een "wit gemerkte moer" lopen op het tweede raam dat ik uit het broednest nam. (Mooi groot achterlijf -RAAAAW-, dames vergeef mij deze seksistische opmerking, maar heb bloed kruipt nu eenmaal waar het niet gaan kan. Of nog, de oude bok lust ook nog wel een groen blaadje).

Steeds 1 positie opengelaten, en voort gebladerd tot het 7de raam. U begrijpt mijn ontsteltenis toen ik daar terug een "wit gemerkte moer met mooi groot achterlijf" zag paraderen (dames vergeef mij deze ongepaste opmerking ten tweede male).

Ik weet dat ik lang niet meer zo helder denk als in m'n jonge jaren, en begon al serieus aan mezelf en mijn imkerslatijn te twijfelen. Maar twee gemerkte moeren op dezelfde kast zetten ...???

Toch maar voort gebladerd, en steeds - zoals dat hoort - één positie opengelaten. En geloof me of niet maar op het laatste raam zie ik daar weer een "wit gemerkte moer met een welgevormd ... " lopen. En toen dacht ik "Mè IEL Antwaarpe, mor ni mè maa eeh".

mvg,

Hugo (de halve bij, die een van zijn vele vooroordelen bevestigd ziet : "als je een vrouw nodig heb kan je ze niet vinden, en als je haar liefst niet zou zien, dan loop je ze drie keer naar mekaar tegen het lijf)

Nobodies prefetc


Bijgewerkt door - Hugo op 14/07/2002 00:51:18

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten