Kussen met bijenraatstructuur biedt soelaas

Aan het bijenhouden valt veel te beleven. Voor velen de hoofdreden om zich op deze natuurhobby te storten. Wat kun je erover vertellen.
Plaats reactie
Franschman
Berichten: 1235
Lid geworden op: wo 27 apr 2011, 00:13
Contacteer:

Kussen met bijenraatstructuur biedt soelaas

Bericht door Franschman » di 22 sep 2020, 22:03

Beste Beeleevers,
Regelmatig valt bij mij in de Franse brievenbus een klein boekje met allerhande producten voor huis tuin en knutselwerk.
Het Franse bedrijf Shopix ( ( Shopix.fr) verspreidt deze blaadjes per post om enige dagen daarna te verschijnen op een dorpsplein of grote parkeerplaats met een enorme vrachtwagen, van waaruit de producten verkocht worden.

Deze keer viel mijn oog op een bijzonder zitkussen dat wordt aangeboden onder de Franse naam Coussin physiologique Nid d'Abeille
Zie bijgevoegde foto.
Voor nog geen 17 euro wordt u verlost van zitproblemen, door plaats te nemen op dit 'raatkussen' De cellen zijn verticaal opgesteld in het kussen.
Zou dit 'raatkussen' alle pijn, zorg , stress en kwelling van tegenvallende honing-oogsten wegnemen. U hoort nog van mij :lol:
Bee happy met raatkussen ! :be8: Neemt U ook plaats op zo'n kussen ? Zou je ook een raatpatroon op de billen krijgen ? :? :lol: :naughty:
coussin-gel-physiologique-nid-d-abeille 2.jpg
Kussen voor imker

Franschman
Berichten: 1235
Lid geworden op: wo 27 apr 2011, 00:13
Contacteer:

Re: Kussen met bijenraatstructuur biedt soelaas

Bericht door Franschman » za 03 okt 2020, 23:33

Waarde Beelievers,
Ik denk dat imkers kussen niet zullen vermijden :)
Het gaan zitten op een kussen, in dit geval een kussen met raatvorm is een andere zaak.
Ik heb toch, nieuwsgierig als ik was, zo'n kussen gekocht en dat is me goed bevallen.

Het materiaal is een gelachtige materie en laat geen ' kunstraat ' in de billen achter ! :)
Neem plaats en geniet , Een kusje van uw geliefde kan er altijd bij :) :lol:

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten