Felicitatie

Wensen voor de toekomst van het imkerforum, vragen over hoe het werkt, en dingen die fout gaan.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
macwlem
Berichten: 504
Lid geworden op: wo 10 sep 2008, 22:18
Locatie: Remersdaal
Contacteer:

Felicitatie

Bericht door macwlem » ma 30 aug 2010, 13:31

Ondanks de berichten over storingen e.d. wil ik even vermelden dat de nieuwe site er nu al zeer goed uitziet. Ik heb er het volste vertrouwen in dat alles weer netjes op z'n (nieuwe) plek gaat vallen. Ik zag overigens dat Jeroen afgelopen nacht nog om 03.00 uur bezig was e.e.a. aan elkaar te knopen. Jeroen...Chapeau jongen, je inzet is bewonderenswaardig!

Dit geldt ook natuurlijk voor alle andere medewerkers.

Groet,
MacWlem

Gebruikersavatar
Arnold
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 04 jul 2008, 13:35
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Felicitatie

Bericht door Arnold » ma 30 aug 2010, 18:18

gefeliciteerd met de nieuwe content :D.
[td][b][img]http://www.querico.nl/afbeeldingen/nieuws_bij.gif[/img][/b][/td][td][b]Aantal Volken[/b][/td][td][b]Aantal Potjes[/b][/td][td][b]Aantal Jaren Imker[/b][/td][td][b]Jaartal[/b][/td][td]-[/td][td]-[/td][td]-[/td][td][b]2009[/b][/td][td]1[/td][td]13[/td][td]1 Jaar[/td][td][b]2010[/b][/td][td]2[/td][td]15[/td][td]2 Jaren[/td][td][b]2011[/b][/td][td]3[/td][td]22[/td][td]3 Jaren[/td][td][b]2012[/b][/td][td]2[/td][td]6 ramen raathoning[/td][td]4 Jaren[/td][td][b]2013[/b][/td][td]2[/td][td]-[/td][td]5 Jaren[/td]
Honingoogst

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Felicitatie

Bericht door Wim Joosten » ma 30 aug 2010, 19:32

Ik sluit me er helemaal bij aan. Het is nu al prachtig. Bedankt Jeroen voor al die inzet.
Met vriendelijke groet,
Wim

Gebruikersavatar
Bart de Coo
Moderator
Berichten: 2977
Lid geworden op: wo 14 jan 2004, 20:34
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 15
Bijenras(sen): Bastaard
Locatie: Dieren (Gld)
Contacteer:

Re: Felicitatie

Bericht door Bart de Coo » ma 30 aug 2010, 21:16

Afgelopen zaterdag zei ik in Wageningen nog tegen Jeroen dat we eigenlijk vergeten waren om hem op het schild te hijsen, standbeelden voor hem op te richten en zulk soort dingen meer. Wim Joosten stond ernaast en die wees erop dat er wel meer mensen te bedenken zijn die heel erg bedankt zouden mogen worden. Daar lieten we het dan maar bij. Maar ondertussen heb ik wel een beetje spijt. Dan maar zo.

Jeroen, zeer hartelijk dank voor de inspanningen. Mede, maar ook vooral door jou wordt ons forum het volgende decennium in geslingerd. Opdat er nog vele decennia zullen volgen.


Groet,

Bart

hans van der post

Re: Felicitatie

Bericht door hans van der post » ma 30 aug 2010, 21:55

Ha Jeroen zaterdag bij het 10 jarig bestaan van bijenhouden.nl nog gesproken. Je vertelde dat je een muisarm had en dat je daardoor niet voluit kon gaan.

Krijg steeds meer vertrouwen in de faselift van het nieuwe "gezicht" van bijenhouden.nl !!

Hans

Gebruikersavatar
Jeroenvt
Berichten: 1535
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 21:44
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): hele leuke
Locatie: Hoogland - Nederland
Contacteer:

Re: Felicitatie

Bericht door Jeroenvt » ma 30 aug 2010, 21:59

Met links muizen gaat wel, alleen wat langzamer.
--
Mvg Jeroen van Tol

http://www.TheDutchChief.nl

Gebruikersavatar
Wim Joosten
Erelid
Berichten: 2755
Lid geworden op: do 09 okt 2003, 16:26
Imker sinds: 2003
Aantal volken: 1
Bijenras(sen): bastaard
Locatie: Beilen
Contacteer:

Re: Felicitatie

Bericht door Wim Joosten » di 31 aug 2010, 21:56

Mooi, dat tabblad met nieuws. Worden daar automatisch berichten aan toegevoegd, die met bijen te maken hebben?
Met vriendelijke groet,
Wim

Gebruikersavatar
Jeroenvt
Berichten: 1535
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 21:44
Aantal volken: 5
Bijenras(sen): hele leuke
Locatie: Hoogland - Nederland
Contacteer:

Re: Felicitatie

Bericht door Jeroenvt » di 31 aug 2010, 21:59

Ja, je kunt Google nieuws zoeken met een onderwerp, in dit geval bijen, en dat als RSS-feed in je site zetten, hoef je niks meer aan te doen. Nadeel is dat meneer Bijen er ook in voor komt.
--
Mvg Jeroen van Tol

http://www.TheDutchChief.nl

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten