Verzonden post via het imkerforum
-
- Contacteer:
Verzonden post via het imkerforum
Als ik iemand via het imkerforum een e-mailtje stuur, komt deze niet bij mij in het vakje: 'verzonden brieven'. Op diverse andere sites b.v. marktplaats.nl etc., gebeurt dat wel. Als dat op ons forum ook gerealiseerd zou kunnen worden, zou ik dat van harte toejuichen.
!Piet
!Piet
Re: Verzonden post via het imkerforum
Piet,
ik weet het, ook zelf heb ik wel eens iets verstuurd via het forum, zonder het gekopieerd te hebben. Volgens mij voorziet een Snitzforum (dit forum) hier niet in. Hierdoor blijft de privacy wel gegarandeerd van degene die je iets toestuurt. Tenzij hij/zij reageert.
groet,
Henk
ik weet het, ook zelf heb ik wel eens iets verstuurd via het forum, zonder het gekopieerd te hebben. Volgens mij voorziet een Snitzforum (dit forum) hier niet in. Hierdoor blijft de privacy wel gegarandeerd van degene die je iets toestuurt. Tenzij hij/zij reageert.
groet,
Henk
-
- Contacteer:
De mail wordt niet via je eigen emailprogramma verstuurd, maar via de mailfunctie van het forum. Ik dacht dat het met de Private Messages Mod wel zou kunnen lukken. Hebben we in een grijs verleden ook geinstalleerd gehad. Je kunt dan, (zeg ik op m'n geheugen) je forumpost zelf beheren.
met weer een groet van,
Romée
met weer een groet van,
Romée
Ik ben bang dat zo'n mogelijkheid weer allerlei vragen zal opleveren over problemen met mail...en vraag me af of zo'n mod makkelijk in het huidige, aangepaste forum is in te passen. Hennie Peters (op wiens schouders dit soort aanpassingen meestal neerkomt) staat niet te springen denk ik... [;)]De mail wordt niet via je eigen emailprogramma verstuurd, maar via de mailfunctie van het forum. Ik dacht dat het met de Private Messages Mod wel zou kunnen lukken.
Maar anders...
groet,
Henk
-
- Contacteer:
De optie om berichten te versturen via het forum is bedoeld om het emailadres van de gebruiker geheim te houden. Je kunt een bericht versturen maar krijgt het email adres niet te zien. Wanneer je met een mod of welke andere truuk dan ook de uitgaande berichten in je eigen postvak kunt opvangen dan heb je ook het mailadres en dat willen we dus niet.
Ik wil wel eens kijken of de geadresseerde kan worden aangeschreven met een BCC, dan kan kunnen we misschien een CC naar de afzender sturen.
groet,
Hennie
Ik wil wel eens kijken of de geadresseerde kan worden aangeschreven met een BCC, dan kan kunnen we misschien een CC naar de afzender sturen.
groet,
Hennie
-
- Contacteer:
Maar Piet wil niet het emailadres weten, maar de tekst die hijzelf stuurde niet verloren laten gaan. En dat is, dacht ik, precies wat die pm-mod doet.
Romée
Romée
- Hans van der Post.
- Moderator
- Imker sinds: 1962
- Aantal volken: 4
- Bijenras(sen): F1 carnica VSH
- Contacteer:
Als het belangrijk is maak ik een coppy en zet dit in concepten van outlook met de naam van de ontvanger.
Hans
Hans
-
- Contacteer:
Piet,
Probeer het nog eens.
Ik heb de forumprogrammatuur zo aangepast dat je zelf ook een mailtje toegestuurd krijgt.
groet,
Hennie
Probeer het nog eens.
Ik heb de forumprogrammatuur zo aangepast dat je zelf ook een mailtje toegestuurd krijgt.
groet,
Hennie
-
- Contacteer:
Geweldig Hennie,
Bij mij werkt het grandioos.
Gefeliciteerd!
Heel erg bedankt..!
!Piet
Bij mij werkt het grandioos.
Gefeliciteerd!
Heel erg bedankt..!
!Piet
- hans hoogendoorn
- Contacteer:
Bij een test-mailtje aan mezelf werkt het niet.
Bij een test-mailtje aan Hennie werkte het perfect.
En dat is uiteindelijk de bedoeling.
Oke dus. Knap werk en knap bedacht.
mvg. Hans.
Bij een test-mailtje aan Hennie werkte het perfect.
En dat is uiteindelijk de bedoeling.
Oke dus. Knap werk en knap bedacht.
mvg. Hans.